27 Aralık 2015 Pazar

Beauty Formulas Yoğun Ayak Kremi

Soğuk  kış günlerinde ayaklara bakmanın tam Zamanı olduğunu düşünürüm ,çünkü aklınıza gelen tüm bakımları uygulayabilirsiniz fakat bütün bunlara üşenenleriniz varsa bu kremi deneyebilirsiniz.

 Beauty Formulanın Yoğun Ayak Kremi, ürün normal bir krem tüpünde yer alıyor yapısı vücut losyonlarına benziyor ve 100 ml.lik bir ürün. İçeriğinde maalesef paraben,alcohol ve türevleri bulunuyor ama ayağımda kullandığım bir ürün olduğundan nedense beni çok rahatsız etmiyor, illa ki temiz içerik isteyenlere baştan belirtmek istedim. Açıldıktan sonra 12 aylık bir süresi var.

Ürünün vaatlerine bakarsak; ayaklarınızı nemlendirir ve yumuşatır,nem kaybına karşı korumaya yardımcı olur. Ayaklarınıza bakım yapmak ve korumak için serinletici ve canlandırıcı özellikteki nane ve mentol kullanılarak özel olarak formüle edilmiştir.
Masaj yaparak uygulanması öneriliyor.

Ben bu ürünü yaz kış kullanıyorum yazın çok güzel bir ferahlık sağlıyor fakat kışın kullanmak bakım anlamında daha hoşuma gidiyor çünkü bakım yapmak istediğimde tüm ayağıma ve özellikle topuklara uygulayıp  üzerine çorap giyerek  nemi iyice emmesini sağlıyorum ve yarattığı etkiyi yumuşaklığı beğeniyorum. İçerisindeki nane kokusu gerçekten ayaklarınızı rahatlatıyor. Mükemmel bir ürünmü derseniz çok daha etkilileri var tabiki fakat fiyat performans dersek gayet başarılı.
7 TL gibi bir fiyata Watsonslardan edinebilirsiniz denemeye değer olduğunu düşünüyorum,aranızda kullananlar varsa yorumlarınızı beklerim.
Bir sonraki üründe görüşmek üzere..


2 yorum:

  1. Şu sıralar böyle bi ürüne çok ihtiyacım var bence de denemeye değer gibi görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferahlatip rahatlatici etkisi icin bile deneyebilirsin:)

      Sil

Tasarım: Zuri