22 Ocak 2016 Cuma

Kitap alışverişimin kalan yarısı..

Bi önceki kitap alışverişi yazımda D&R ın kitaplarımın bir kısmını gönderdiğini söylemiştim şimdi ise kalanları geldi onlardanda kısaca bahsedeceğim ama bunlarlara yetinmeyip Kitapyurdundanda alışveriş yaptım fakat onlar henüz gelmedi geldiklerinde yazarım belki... Kendimi epey bir süre okuyabileceğim kadar kitap sahibi yaptım bakalım...


1-  26.Seviye (Karanlık Başlangıç) Anthony E.Zuiker- Duane Swierczynski : Bu bir dijital roman hatta ilkmiş. Kitapta katiller 25 ayrı seviyede değerlendiriliyor. Özellikler;  1.seviyede toy fırsatçılardan, 25. Seviyedeki organize,kasıtlı cinayet işleyen ve kurbanlarına işkence edenlere kadar yükseliyor. En korkutucu ve tehlikeli olan 25. Seviye gibi görünüyor fakat gerçek farklı ; dünyanın en tehlikeli katillerini avlamak üzere görevlendirilmiş, isimleri gizli tutulan seçkin bir grup yeni bir seri katil tanımı yapmak üzere 26. Seviyeyi oluşturuyorlar.

Kitabın arkasında yazanlar kısaca böyle bir de beni en merak ettiren internet üzerinden  kitabın içindeki şifreleri girerek kitabın filmdi izlenebiliyormuş. Gerçekten merak ediyorum.

2-  Kamarilla ( Daniel O'Malley) : Çok fazla olumlu yorum okudum arkasından sizde biraz ipucu.
Myfanwy Thomas, hafızasını kaybetmiş bir şekilde Londra'da parkta uyandığında elinde bir mektuptan başka hiçbirşey yoktu. Ona,belirli sorunlar ve sorumluluklar miras kaldı; dünyayı kurtarmak gibi.. Fakat bunun için yapması gereken çok önemli bir şey var; hayatta kalmak..

3- Başlayanlar( Lissa Price) :  Bu kitap uzak bir gelecekteki çıldırmış bir dünyada zorlu bir yaşam mücadelesini anlatan bilimkurgu ve macera kitabıymış. Callienin bedenine nüfus eden kiracı(Sonlayanlar) onun bedenini bir cinayet işlemede kullanmak istiyor,sistemde çıkan bir Hatayla  Callie kendi bedeninde uyanıyor fakat kiracı haala sisteme bağlı şimdi tek bedende 2 kişi var ve birde önlenmesi gereken bir cinayet...

4- Sonlayanlar(Lissa Price) :  Callie artık Sonlayanlar a kendini kiralamamaya karar veriyor fakat onlar bu seferde zihnine sızmayı başarıyorlar ve ona sevdiği kişilerin canını acıtmak gibi istemediği şeyleri yaptırıyorlar....Bu kitapta o çıldırmış dünyanın sonuna yolculuğun gizemli hikayesini anlatıyormuş başlayanların devam kitabı.

 Şimdilik bu kadar... Tekrar görüşmek üzere...


6 yorum:

  1. Bu dört kitabıda okumadım ama dördünüde merak ettim yazınız sayesinde. İlk fırsatta alıp okumaya çalışacağım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yorumları okuyup arkasindaki kisa notlara bakinca dayanamayip aldim daha baslayamadim suan baska bir kitap okuyorum o bitincede hangisine baslicam bilemiyorum:)

      Sil
  2. Ne güzel yapmışsın, keyifle oku canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim bu aralar kitaba cok sardim keyifli oluyor:)

      Sil
  3. Harikasın. Kitap alışverişi gibisi yoktur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bağımlılık yapio okumakta almakta bir grup siparisim daha geldi ama artik onlari yazmiyim dedim:)

      Sil

Tasarım: Zuri