22 Kasım 2015 Pazar

Haftasonu indirimi watsons gratis rossmandan biseyler alanlar


Merhabaaaa, gratis ve watsons haftasonu öyle bi indirime girdi ki heryer talan edilmis hele gratis standlarinda hic bisey kalmamis birsey alamadan ciktim kendime bende inanamadim 😊Burdan sonra rossmandanda sadece bir dudak kalemi alarak ciktim... boyle olunca bana watsons yolu göründü biseye ihtiyacim varmiydi hayir tabiki ama indirim zamaninda kendimi durdururamama durumum var malesef (hangimizde yok ki) Buna rağmen fazla birsey almamayi basardim ama... bide biraz cosmetica siparislerim var  onlari geldigi zaman yazicam artik... neler aldigima gelecek olursak...


⬇Essence dudak kalemi 13 transparent rengi: Herhangi bir indirim yoktu rossmanda zaten bu urun icin gerekte Yoktu zaten fiyati 3.75 TL. Koyu renk rujlarin gorunumunu netlestirmek kusursuz iSlem yapilmis izlenimi yaratmak icin aldim cunku ben kapaticiyla kenarlari duzeltme isiyle hiiic ugrasamiyorum üşeniyorum nedense, olumlu cok yorum okudum bakalim deneyip gorucez Umarim ise yarayan bir kurtarici bir saydam kalem olur..


⬇Pure beuty cc cream: cok fazla yorumunu okudum ve hepside olumluydu bi kisi bile kotu demezmi bi urune e hal böyle oluncada tabiki aldim hemen, testerini denedim ve ivory renginin bana uygun olduguna karar verdim cok kapaticimiydi hayir ama kirmiziliklari hafif kapattigi dogru gibi gorundu o an. Paraben alcohol ve lanolin icermiyor ve 30 gunes faktorlu bir urun yazin alsam daha dogruydu ama ancak denk geldim galiba.gul suyu icerdigi yaziyo  Ki ben zaman zaman tonik olarak kullaniyorum gul suyunu.. etkilerini zamanla görüp paylasirim.

⬇Watsons anti frizz treatment wax argan oil: bu maskelerden cok bahsediliyordu ne zamandir.. havalarin soğumasindan ve boyalarında saclarimi iyice kuruttmasından argan yagli bu sac kremini denemek istedim balli  olanida vardi ama argan yaginin etkisi kanitlandigindan önce bu çesidini denemek istedim. 500 ml lik kocaman bi bakim kremi e vitamini ile saci nemlendirip guzel bir gorunumu vaad ediyor bakalim basarabilecekmi?

⬇Diadermine goz makyaj temizleyici: Bu urunden cok bahsetmeyecegim burada Uzun uzun anlatmistim okumak isterseniz..memnun olanda olmayanda cok ama benim daha iyisini bulana kadar severek kullandigim uygun fiyatli urunum birde belli tutarin ustune 5.99 TL ye dustugu icin stoklamak amacli aldim.



⬇Olay Urunleri: Aldiktan sonra urunleriyle ilgili olumlu yorumlarin yanisira yurt disinda icerik nedeniyle yasaklandigini  okudum ama hersey icin cok gec oldu hep detaylara bakarak alisveris yaparken bu sefer sanirim kalabaliktan bi anda aliverdim.Oysaki  Sadece tonigini(8.75TL) denemek icin alacaktim.watsons daki bayan yüz yikama jeli ve peelingin birlikte 15 tl ye dustugunu ve guzel urunler oldugunu soyleyince inanip onlarida aldim henuz hicbirini kullanmadim ama yorumlardanda korkmadim degil çünkü içerikleri gercektende temiz degil kullananlariniz varsa eger bilgilendirirseniz sevinirim..

5 kasim -2 aralik arasi watsons kartla 20 tl alisverise cekilis hakki var henuz biseyler almayanlariniz varsa bilginize...
  Gercekten istedigi herseyi bulabilen oldumu bu indirim doneminde?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Zuri