23 Kasım 2015 Pazartesi

Loreal 3 Etkili Göz Makyaji Temizleme Jeli

LOREAL GÖZ MAKYAJI TEMİZLEME JELİ


Loreal İsmine  güverek aldığım bu ürünle ilgili yaşadığım tecrübe beni  markanın yıllardır varolan adına karşı hayal kırıklığına uğrattı...Bir cosmetica alışverişim esnasında büyük bir indirimdeydi 6 TL ye düşmüştü bende loreal iyidir diyerek deneyeyim dedim .

Önce üründen biraz bahsedeyim ; 125 ml lik bu ürün şeffaf jöleden biraz daha sıvı bir jel şeklinde. Ambalajı görünüşü bence hoş..

"Cildi tahriş etmeden son derece nazik ve mükemmel bir şekilde makyajı temizlediği , ferahlatıcı jel dokusuyla göz çevresini yatıştırıp nemlendirdiği yazıyor ürünün arkasında, aynı Zaman'da parfüm ve alkol içermediği hipoalerjenik olduğu "da yazılmış.

Bendeki etkilerinin ise arkasında yazanlarla uzaktan yakından ilgisi yok maalesef ... Alerjik bi cildim olmamasına rağmen gözlerimi inanılmaz derecede yaktı ilk kullanımımda (hassas gözlere ve lens kullanıcılarına uygun olduğuda yazıyor aslında), bu kadar yandı herhalde tertemiz yapar diye düşünen varsa eğer hiç ama hiç güzel temizlemedi ,o yanmaya 2.seferi denemeye korkarak işlemi yineledim ama sonuçta yine beklentim karşılanamadı ve yanma devam etti, dedim gözüme kaçıyor o yüzden yanıyor ama göz makyaj temizleyicisini gözüne hiç kaçırmadan kullanabilen var mı ki? En azından varsa bile o ben değilim demekki ...Bunların üzerine göz çevremde bıraktığı his ise yapış yapış oldu ben ferahlama hissi bir yana tahriş etmeden arındırdığım için şanslı olduğumu düşündüm. Bir daha kullanmaya korkuyorum açıkçası... Ürünün hiç olumlu yanını gözlemleyemedim.

Ben bütün bunları yazarken tabii cilt tipleri farklı olacağından belkide bende yan etkisini göstermiştir diyebilirim. Benim için bir daha alınmayacak bir ürün oldu ,anlaşamadık maalesef. Sanırım artık sadece fırçalarımı temizlemede kullanabileceğim kendisini...

Merak ettiğim bu ürünü kullanıp memnun olan var mı .?


3 yorum:

  1. blogunu takibe aldım tatlım:)

    http://cilekkokusublog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz blogunuz ilgimi cekti gfc ve g+ da takibe aldim:)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Tasarım: Zuri