30 Kasım 2015 Pazartesi

Her gün kullandığım makyaj malzemelerim..

Yeniden merhaba,,

Bugün bi değişiklik yapıp ürünleri anlatmak yerine her gün kullandığım yani elimin en çok gittiği ürünlerden bahsetmek istedim, sabahtan başlayan koşuşturmacam en kolay hangi makyaj ürünleriyle hızlı bir şekilde sonuçlanıyor birlikte bakalım. Ürünlerle ilgili çok detay belirtmemeye çalışacağım çünkü amacım günlük aceleyle  kullandığım ürünlerden kısaca bahsetmek,


1- NOTE LUMINOUS MOUSTURIZING FONDOTEN: Bu fondöten tam olarak kuru ciltlere göre nemli bir yapısı var ve gerçekten kapatıcılığıda oldukça yüksek ben 02-natural beige rengini aldım fakat benim açık ten rengime bile açık geldiğinden bunu aynı markanın daha mat yapıda olan REJUVENATING  serisinin 04-Sand rengiyle karıştırarak kullanıyorum yapı olarak farklı olmalarda renk olarak istediğim sonucu bu şekilde alabiliyorum uygulamayı ise RT- expert Brush ile yapıyorum genelde. Kalıcılıkları gün boyu devam ediyor.Ben kuru bi cilde sahip olduğumdan pudra uygulamıyorum.

2- NOTE FULL COVERAGE CONCEALER : Bu ürünüde fondotenleri kadar başarılı buluyorum kapatıcılık  ve kalıcılık konusunda.Bendeki rengi 02 beige sarı alt tonlu,Kalın yapılı bir kapatıcı bu nedenle ben günlük kullanımda doğal olması adına üçgen şekilde ve nemli süngerle uyguluyorum pudra girişli aslında fakat ben yinede kalıcılığını artırmak adına üstünden transparan pudra ile geçiyorum.

3-WET N WILD CREM BRULE : Bu farla ilgili söyleyebileceğim herşeyi söyledim tek kelimeyle mükemmel. Okumak isterseniz tık tık .

4- MAYBELLİNE EYESTUDIO LASTING DRAMA GEL EYELINER: Benim eyeliner sürmeyi öğrendiğim ve her gün kullanmama neden olan simsiyah eyelinerım. Önceden kullandığım yani kullanmaya uğraştığım kalem eyelinerlardan sonra okadar rahat bir kullananımı oldukça benim için sanırım uzunca bir süre bununla devam ederim. Biraz hızlı kurusada alıştım artık.

5- MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT: Çok doğal görünümlü bu rimeli başlarda çok başarılı bulmasamda günler geçtikçe görünüşü ve doğallığı hoşuma gitmeye başladı ayrıca diğer rimellerin aksine gün boyu dökülmediniz gibi  çok  da kolay temizleniyor.

6- FLORMAR COLOR PALETTE EYE SHADOW: Hemen hemen herkeste bulunan 07-nude dudes rengi elimdeki, ben bunun en koyu rengini kaşlarımı doldurmada kullanıyorum , onun dışındaki farları pek kullanmadım çok da pigmentli değiller biraz abartılan bir palet olduğunu düşünüyorum.

7- THE BALM HOT MAMA : Yine çoğumuzun bildiği ve sevdiği bu allık benim haftanın en az 4 günü elimin gittiği ürün aydınlatıcıya bile gerek olduğunu düşünmüyorum bu allığı kullanınca. Uygulamayı RT- Blush Brush ile yapıyorum.

8- Bu son ürün ise bir ruj oluyor ama değişkenlik gösterdiği için net bir isim belirtmesemde nude bir renk süreceksem GOLDEN ROSE VELVET MATTE NO: 27 Daha renkli bir şey istiyorsamda aynı serinin 14 numarasını kullanıyorum  genelde ,bu seriyle ilgili yazımı okumak istersenizde buraya tık tık .

Benim hafta içi paydır küldür kullandığım ürünlerim bu şekilde ya siz neler kullanıyorsunuz???


16 yorum:

  1. Nemli yapıda ve kapatıcılığı yüksek olan Note fondoteni denemeliyim mutlaka..Takipteyim, bende beklerim..Tebessumle=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Note urunleri gercekten basarili bide renk skalasini genisletse super olacak. Geliyorum blogunuza.;)

      Sil
  2. Elimdeki ürünleri azalttığımda bu ürünler arasından alacağım şeyler var, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin birsuru urunu var ama her gun kullandiklarimiz hep belli basli seyler ve de hoşgeldiniz :)

      Sil
  3. maybelline eyeliner ve brulee yi bende severek kullanıyorum ve hot mamayı acayip merak ediyorum ilk indirimde bulursam alırım :) bu arada çekilişime beklerim
    http://bidolukozmetik.blogspot.com.tr/2015/12/bi-dolu-kozmetikte-ylbas-hediyesi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hot mama her cilt rengine uyumlu isiltili bi allik ben bazen farlarima golgede yapiyorum:) blogunuzu takipteyim:)

      Sil
  4. Brulee en kullanışlı farlardan kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede, temiz goruntusunu cok seviyorum haala yedekleyemedim korkuyorum bitecek diye:)

      Sil
  5. Hot mama vazgeçemediğim tek allık! herkes denemeli..
    caglagormenoglu.blogspot.com.tr beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cok dogal duruslu ışıltılı her makyajin allığı bi tane alinacakda o bu olmali blogunuza geliyorum.

      Sil
  6. Note ürünlerini çok merak ediyorum. Fondöteni tam sevdiğim gibiymiş. Sırf renk tutturamam diye internetten almıyorum. Hiç bir yerde de karşıma çıkmadı. Hayırlısı artık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ten rengim açık kışın 2 numara yeterli gelebiliyor gakat yazin koyu olanla karistirmam gerekiyo kullanacagim da bazen cok iyi indirimde oluyorlar bence bulamiyorsan internetten riske girmene degebilir:)

      Sil
  7. Üye oldum canım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. elımden gelse hepsını surecegım ancak evden cıkınca gor bıde benı bı eylıner bı rımel bı de ruj bı de hot mama vazgecılmez :)
    arada da bbcreamla destekledım mı tamamdır makyaj :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıştığım icin benim fondoteni surmem gerekio hem makyajimi tutuyo hemde daha duzgun gorunuo diye ama tabi gunluk hayatta fondotenden ne kadar uzak o kadar iyi:) bu yazida farla dolduruyomusum kaslarimi heralde bu grubun tek değişeni o şimdilik ama arada haala kullaniorum:)

      Sil

Tasarım: Zuri