4 Aralık 2017 Pazartesi

Muhteşem ikili ve bir ufak Teşekkür: NUTELLA ve Pankek

Herkese selaaaamm,

Bir kaç gün önce Fikrimühim  tarafından çok tatlı bir sürprizle karşılaştım tatlı dediysem gerçekteydi tatlıydı. Kocaman ve oldukça ağır bir kutu geldi ve bu kutuda bir çoğumuzun çok severek tükettiği Nutella logosu vardı. İçerisinde kıpkırmızı bir mutfak önlüğü küçük Nutella paketçikleri ve Kocaman bir kavanoz Nutella vardı... Bloğumun yukarı okunun Nutella olması size  kutuyu görünce ne düşündüğümü anlatır sanırım:)

 Nutella benim kendime dur demezsem kavanozun tamamını bir oturuşta yiyebileceğim tek çikolatalı fındık kreması... Bense uzunca bir süredir yediklerime dikkat ettiğimden verdiğim 15 kiloyu geri almamak için tatlılara yanaşmıyordum madem böyle çok sevdiğim bir şeyle karşılaştım taçlandırmak lazımdı, 
olayın Havasına girmek için gelen önlüğü takıp koşarak Pankek ve çay yaptım sonrasını zaten anlatmama gerek yok diyet yalan oldu ama tat muhteşemdi.. Bugün kahvaltıda yada 5 çayında ne yapsam diyen varsa bu öneri benden olsun... Hı bu arada tabiki büyük kavanozu kendime ayırsamda kalan tüm ufak paketcikleri dağıttım bol bol teşekkür aldım tabiki :)

Neden bunu yazdın diyenler varsa şimdiden açıklayayım; bir çok site bloglara destek olmaya çalışırken bizlerinde,  böyle bir şey talep etmemelerine rağmen, onlara ufak bir teşekkür yazısı yazması çok zor değil diye düşünüyorum....

Herkese afiyet olsun....görüşmek üzere...




2 Aralık 2017 Cumartesi

Yeni Keşfettiğim Yazar ve DELİ

Merhabalar,,

 Çooook uzun Zaman oldu neredeyse 1 yıl kadar bu süreçte  iyi kötü bir sürü şey oldu tabiki hepimizde olduğu gibi... Nerelerdeyim neden yazmadım açıkçası tamda bilemesemde sanırım yaptığım alışverişler yani yazdığım yazılar acaba insanları özendiriyomu düşüncesi ağır basınca kendi alışverişlerimi durduramasamda en azından kimseye maddi olarak bir zarar oluşturmayayım dedim.. Sonra ne oldu da geri geldim ; E bloglar dışında bir çok sosyal ortamda insanlar bir sürü şey paylaşıyor ki bloglar bence bu diğer ortamlara nazar daha araştıran ve daha okuyan kişilerin birleştiği yerler diye düşündüm kimsenin burda yazılanlarla koşarak ürün almayacağını aksine alacakları ürünlerle ilgili detaylara sahip olacaklarını düşünerek geri döndüm.. Kaldıki bu yazıları yazarken aldığım keyifte cabası...
Bu süreçte  hem kozmetik hem giyim hem kitap gerçekten o kadar çok alışverişim oldu ki nerden başlasam hangi sevdiklerimi önce yazsam kimlerin neye ihtiyacı var kafamda milyonlarca soru varken kişisel gelişim kitaplarına merakım arttı... Çalıştığım yerle ilgili aldığım bir eğitimde ise Aslıhan Özen'in kitaplarını sıkılmadan okuyabileceğimi öğrendim.. Tabiki dururmuyum hayır hemen Deli-1 ve Deli-2 kitaplarını aldım... Çok spoiler vermeden kitabın arka kapak yazısını size yazayım(benim çoğu kitabı alma nedenimdir bu yazılar Zaman Zaman yanıltıcı olsada bu kitapta yanılmadığımı düşünüyorum);

" çok önemli değil kimin ne dediği,insanlar her şeyi söyleyebilir. Her şey senin önem verdiğin kadar önemlidir ve önemsizdir. Özgürlüğünü başkalarının eline bırakma,dümende sen ol.başkalarının sana davranışı yüzünden kendi içindeki iyi niyetten vazgeçme çekirge.evrensel ahlak iki sözcükten oluşur; iyi niyet.

Kitapta iki Kahramanımız var biri ne kadar başarılı bir öğrenciyse okadar başarısız insan ilişkilerine sahip kızımız, diğeri ise karşısına çıkan önce deli olduğunu düşündüğü bilge... Hayatının Nasıl değiştiğini yada sonra neler olduğunu yargılarından kurtulup kurtulmadığını okuyarak görün derim..Belki bir çoğunuz/ çoğumuz aynı durumdayız..   Çok uzatmadan biraz meraklandırarak burada bitiriyorum..


En kısa zamanda yeniden görüşmek üzere...






22 Şubat 2017 Çarşamba

Breathe Right Burun Bandı (Lavantalı)

Merhaba,

Bir kac Yıldır uyurken nefes almakta güçlük çekiyorum uzun yıllar önce kbb doktoru ilerde operasyon geçirmen gerekebilir nefes alman zorlaşabilir demişti ama ozaman hiç oralı olmamıştım fakat şimdi neyi kast ettiğini anlayabiliyorum. Kendi kendime çözümler düşünürken çıkan burun bantları beni büyük ölçüde rahatlattı diyebilirim.


Bugün de Fikrimühim tarafından gönderilen Lavanta kokulu burun bandindan bahsetmek istiyorum. Bu ürunlerin mantığı  bir bant yardımıyla  burun kanatlarını genişleterek daha fazla hava girişini sağlamak. Ben Breathe Right markasına ait burun bantlarının daha önce standart olanlarını kullanmıştım ve piyasadaki diğer muadillerinden daha başarılı bulmuştum.
Neden daha başarılı derseniz, bu bantlarda bence 2 önemli özellik var, ilki bantin boyutunun ortalama bir buruna gore tasarlanmis olmasi ve kanatlarını kavrayabilecek boyutlarda olması, diğeri ise uyku esnasında yapışkanın burundan kalkıp bütün uykuyu işkenceye çevirmemesi. Bu iki özellikte bana kalırsa markada mevcuttu( fakat bantın uźunluğu bi tık büyük burunlarda ufak bir sorun oluşturabilir  bu nedenle olsa gerek standart olanında büyük boy tercihi bulunuyordu)


Şimdi ise Lavantalı olanın diğerlerinden farkına gelelim, Lavanta kokusunun rahatlatması sebebiyle uykuyu kolaylaştırdığı benim açımdan kabul gören bir durum e burun bandıylada birleşince aradığım ürün buymuş diyebildim, fakat bu koku baskın kokulardan hoslanmayanları rahatsiz edebilir, bu arada bantın ben çıkarana kadar burnumda kalmayı başardığını,nefes alışımı ciddi ölçüde artırdığını ve bu sebeple uyku kalitemi arttırdığını da söyleyebilirim.

Çevremden gelen yorumlarda yine ürünün vaadini yerine getirip beklentiyi karşıladığı yönünde oldu fakat tek tük boyutla ilgili sıkıntı yaşayanlarda oldu.
 Bence  günde ortalama 1.5- 2 TL ye 10 gün boyunca ilaç içermeyen bir ürünle, daha konforlu uyuma ihtimali için bir göz atabilirsiniz.

**Bu ürünü gönderildiği günden beri ulastirabildigim herkese ulaştırdım yaptığım yorumlar  hem benim hemde deneyimleyen tanıdıklarımın ortak yorumları olup herhangi bir reklam amacı içermemektedir.

Tekrar görüşmek üzere...


Tasarım: Zuri