2 Mart 2016 Çarşamba

Uygun fiyatlı bronzer arayanlar

Aslında hem kontur hem bronzer olarak severek kullandığım Balm a ait BahamaMama allığımdan Burada Bahsetmiştim bugünse çok çok uygun fiyatlı ve yine severek ve hemen hemen aynı amaçla  kullandığım iki üründen bahsetmek istiyorum.


H&M BRONZING POWDER


Bu ürünleri alalı epey zaman oldu H&M öyle bir kampanya yapmıştı ki bu Kocaman allıklar 5TL idi bu nedenle ben 2 rengini de almıştım. Çok bir performans bekleyerek almadım aslında fakat umduğumdan çok daha iyi çıktıklarını söyleyebilirim.

 Ürün özelliklerine bakarsak; 20 gr lık büyük ürünler dolayısıyla çantaya atıp çıkmada uygun değiller ve açıldıktan sonra 12 ay süreleri var,bence bu sürede bitmesi her gün kullansanız bile mümkün değil. (Öneri olarak algılanmamasını belirterek ben bu tip son katman ürünlerini çok kullanım tarihini dikkate alarak kullanmıyorum yani uzunca bir süre kullanmaya devam ediyorum maalesef),yanı sıra içerik bakımından çok temiz olduğunu söyleyemem paraben ve türevlerini içeriyor. Şimdiye kadar bir yan etkisi olmadı bende ama yinede deneyerek kullanmakta fayda var.


Elimdeki renklerden açık olan Gorgeous Tan; çok çok hafif, belli belirsiz ışıltıları olan ve açık tenlilerde çok hoş duran bronzer,allık ve hatta far olarak kullandığım bir ürün. Çok beğendiğim bir tonu var.

Diğer renk ise benim için oldukça koyu olan bu nedenle çok çok az bir ürünü çok dağıtarak kullandığım Dark Tan. Bu ürün buğday ve esmer tenlerde çok  daha doğal ve hoş durur,bu üründeki ışıltılar biraz daha fazla fakat rahatsız edici bir ışıltıdan bahsetmiyorum yok denecek kadar az diyelim.
Kontur yapmaya çok uygun bulmuyorum fakat yüzünüzü ısıtmak için,allık, bronzer ve far olarak kullanımda çok uygunlar.

Benim bu ürünleri uygulamaya en elverişli bulduğum fırça RT Blush Brush çünkü oldukça pigmentli olan bu ürünü uygulamada ve dağıtıp doğallaştırmada son derece başarılı.

            Yine indirime girdiğinde deneyebileceğinizi düşündüğüm başarılı bir ürün fakat üretim yeri Çin bu nedenle kesinlikle Çin malı kozmetik almam diyen gruptaysanız bu detayıda belirtmek de fayda var.

Bu ürün içinde benim görüşlerim böyle..
Tekrar görüşmek üzere...



25 yorum:

  1. H&M ürünlerini çok merak ediyorum:) güle güle kullanın
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icerik iyi olmasada guzel renk veren kalici urunler ve cok uygun fiyatlilar tesekkur ederim..:)

      Sil
  2. H&M nin ben farlarını pek beğenmedim pigmentleri çok zayıf :/

    YanıtlaSil
  3. H&M nin ben farlarını pek beğenmedim pigmentleri çok zayıf :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baska hic kozmetik ürününü kullanmamıştım ama bronzerlari başarılı cikti baska ürününü denermiyim bilemiyorum:?

      Sil
  4. gorgeous tan çok güzelmiş gerçekten denenesi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten cok basarili havalarda isinmaya basladigi icin bu aralar elimden düşmüyor :)

      Sil
  5. İçerik kötü olunca elim gitmiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temiz icerikli ürün bulmak biraz zor gerci ben once alip sonra icerigine bakanlardanim malesef :)

      Sil
  6. H&M ürünlerini bir ara ben de karıştıracağım :) 20gr çok büyükmüş, sırf bitmez diye almaya çekinirim ben :) Pudra ürünlerde ben de kullanım ömrüne dikkat etmiyorum açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar ucuzdu ki 500 gr olsa yine denemek icin alirdim sanirim:)

      Sil
  7. Bursa,da maalesef H&M Mağazası olmadığı için ürünlerini alıp kullanamıyorum :( ama çok merak ediyorum. Okuduğum yorumlara göre fiyatlarına göre çok başarılı olduklarını duydum..Güzel günlerde kullan cnm öpüldün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çin mali kozmetik uretiyor o yuzden cok fazla bisey kaybetmiyosun bursada daha iyileri vardir:)

      Sil
  8. güle güle kullan canım.
    bende bloguma beklerim: http://kurabiyesever.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim:) seni zaten takipteyim tabi gelirim

      Sil
  9. Tesekkur ederim canim baska hic urununu kullanmadim kozmetikte sevenide sevmeyenide cok umarim denk gelirsin:)

    YanıtlaSil
  10. Bazı ürünler dışında benimde içerik olarak çok titizlendiğimi söyleyemem.H&M ürünlerinin yenilenen makyaj koleksiyonu çok daha başarılı fakat eski çeşitleri farları dışında güzeldi gerçekten. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baska hic makyaj ürünü kullanmadim alliklarina da guzel diyolardi belki bi gun onlarida denerim.:)

      Sil
  11. Hiç denemediğim bir marka denemek isterim.

    YanıtlaSil
  12. fiyat çok iyi ama üretim yerinin Çin olması düşündürücü :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir cok markanin uretim yeri çin oyuzden o kisma cok takılmiyorum ben acikcasi:)

      Sil
  13. Eski serisini çok sevmiyordum; ama, yeni kozmetik serisi hem içerik olarak iyi, hem de üretim yeri İsveç, İtalya gibi ülkeler. Bu bronzerların renkleri de fena değilmiş aslında. Kontür için fazla turuncu olsalar da, makyajı ısıtmak için uygun gibi göründü gözüme. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontur icin renkleri uygun falat icinde cok hafif isiltilar oldugundan ben daha cok bronzer olarak kullaniyorum

      Sil
  14. Çok güzelmiş teşekkürler.

    YanıtlaSil

Tasarım: Zuri