6 Aralık 2015 Pazar

Bayanlar Hadi Blogları Keşfedelim...

 


Bu bloğu açalı henüz 1 ay oldu böyle bir etkinlik daha emekleyen bloğun neyine diyenler olabilir kısmen haklıda olabilirler çünkü yeni blogların ulaşabileceği kişi sayısı sınırlı fakat bu etkinlikler sayesinde blogların büyümeye başladığı da bir gerçek bende kendimce  40 kişiye ulaştığımda bunu yapmayı planladım şuan 39 kişi var :)


       Ben bu bloğu makyaj,bakım,kozmetik ve alışverişle ilgilenmekten keyif aldığım için oluşturdum,gitgide bişeyler okumaktan kaçan bir topluma dönüşmemiz sebebiyle Instagram ve Facebook'a inat sadece yazarak bayanlarla fikrilerimi paylaşmak istedim,ne kadar çok bayanla fikir alış verişinde  bulanabilirsek hepimizin okadar yol katedeceğini düşündüm.

             Şimdi hem benim gibi yeni blog kuran hem de mevcut bloglarını dahada büyütmek isteyen bayanların bu etkinliğe katılmaları için bir Adım atıyorum,hepimizin birbirimize öğreteceği, fikir vereceği bişeyler vardır mutlaka.. Bu etkinlik bu büyüklükte Instagram ve Facebook üyesi olmayan bir blogda amacına ulaşır mı bilemem ama deneyip hep birlikte göreceğiz

             Tek yapmamız gereken Google+ dan vede GFC(bu siteye katılın) bağlantısından takip edip,  bloğunuzu tanıtan bir cümle ve bloğunuzun adresini yorum kısmına yazmak.

Bu etkinliğe katılan herkes birbirini eklerse başardık demektir, Fakat bazı bloger arkadaslar sadece google+ YADA sadece Gfc üzerinden takip ediyor lütfen bu konuya dikkat edelim bloglarimizin daha çok kişiye ulaşması için  GFC takibinin daha önemli olduğunu unutmayalım.

Hepimizin bloğunun daha fazla kişiye ulaşması temennisiyle...

BU ETKİNLİĞİ AYLIK DöNEMLERDE GüNCELLEMEYI DüSüNüYORUM HEM BLOG İSİMLERİNİ YAZMAK HEMDE YENİ BLOGLARIDA KEşFEDIP OLAYI CANLI TUTMAK İÇİN...

Destek veren ve gerçekten amaca uygun hareket eden herkese teşekkür ederim. Burdaki beni takip eden herkesi takip ediyorum atladığım yada blogger da zaman zaman oluşan sorun nedeniyle takipten düştüğüm bloglar Var ise yazmanız yeterli.. Herkesin emeğine sağlık.

Aramıza Katılanlar ;

1 - nurluguzellik.blogspot.com
2- senbenvehayat.blogspot.com
3- Ceydacengiz.blogspot.com
4- makyaj101.blogspot.com
5- deryaninsporgunlugu.blogspot.com
6- www.bizkimizkadiniz.blogspot.com
7- www.suslukokona.com
8- audreyinsekerleri.blogspot.com
9- betulbtl.blogspot.com
10- kahverengiruj.blogspot.com
11- gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com
12- www.venusellie.blogspot.com
13- www.neswartung.blogspot.com
14- biposetkitap.blogspot.com.tr
15- kelimelertukenmez.blogspot.com
16- kitapgunesim.blogspot.com
17- www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr
18- hulyaninsirlari.blogspot.com
19- guzellikrutinim.blogspot.com.tr
20- esyspage.blogspot.com.tr
21- sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr
22- www.gripalyaco.com
23- burcumblogger.blogspot.com.tr
24- yagmur-serhats.blogspot.com.tr
25- elcinakkas.blogspot.com.tr
26- ilgininrenklidunyasi.blogspot.com.tr
27- delikizinbohcas.blogspot.co.at
28- helloiran1.blogspot.com.tr
29- berilstyle.blogspot.com
30- Guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr
31- guzellikrutinim.blogspot.com
32- efsaninseruveni.blogspot.com.tr
33- modadusleri.blogspot.com.tr
34- sevdicann.blogspot.com
35- thebeautyforce.blogspot.com
36- yelizinkesifleri.blogspot.com.tr
37- kirmizibaslikiz.blogspot.com
38- minimalbakim.blogspot.com.tr
39- elifinaynasi.blogspot.com
40- tekboynuzlupanda.blogspot.com
41- balinkokusu.blogspot.com
42- clumsymakeup.blogspot.com
43- tupbebekseruven.blogspot.com.tr
44- tigrisdriver.blogspot.com
45- cocukokuloncesi.blogspot.com.tr
46- www.ilkee.com
47- gullugalaksi.blogspot.com.tr
48- renkliivitrintr.blogspot.com.tr
49- modastilnotlaridarkblack.blogspot.com.tr
50- ipekgibikiz.blogspot.com.tr
51- dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr
52- esmaenes.blogspot.com.tr
53- www.withoska.blogspot.com
54-cosmondo.blogspot.com
55-efsaninguncesi.blogspot.com.tr
56- vintagenmakeup.blogspot.com

131 yorum:

  1. Merhaba! Bende blog açalı birkaç ay oluyor. Büyümek için çok güzel bir etkinlik. İlerleyen zamanlarda bende yapmak isterim. Her 2 yerden takipteyim.
    Makyaj,bakım,kozmetik yani güzelliğe dair bir blogum var. Herkesi bekleriim :)

    nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bizim gibiler icin erken bir hareket bilemiorum ama denemekten zarar gelmez ne kadar cok kisi yaparsa okadar fazla kisiye ulasiriz bende seni takipteyim:))

      Sil
  2. zaten takipçinin canım :) ben de kozmetik ve bakım ürünleriyle ilgili yorumlarımı paylaştığım bir blogum var etkiniğe katılan herkesi bekliyorum
    senbenvehayat.blogspot.com.tr
    https://www.instagram.com/evintekkizimona/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki bende senin takipçinim umarım farkli katilimlarda olur hepimize faydasi dokunur böylece :)

      Sil
  3. Merhaba bu keşif etkinlikleri çok faydalı oluyor:)
    Bende yaklaşık bir yıldır kişisel bakım ve güzellik hakkında yazıyorum.
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba!
    Makyaj ve bakım üstüne yazdığım bir blogum var, herkesi beklerim :)
    http://makyaj101.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba benim simdilik iki blogum var biri spor ve saglikli yasam bilgilerinin yer aldigi deryaninsporgunlugu.blogspot.co.at digeri o an ne paylasmak istiyorsam paylastigim delikizinbohcs.blogspot.co.at yakinda almanca yazacagim bahce blogumu da acmayi tasarliyorum.
    Instagram adresim deryaninsporgunlugu
    Facebook yine deryaninsporgunlugu sayfam var
    Twitter @deryaylaspor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin bloglarinin birini takipteydim digerinide takibe alicam diger blogunu gfc de göremedim

      Sil
  6. Merhaba
    Ben de geldim:)) Hayırlı olsun blogun www.bizkimizkadiniz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiiinn bende geliyorumm:)) bu etkinlik senin kanalinin ismiyle pek bi ilgili oldu:)

      Sil
  7. Merhaba, iade-i ziyarete geldim tatlım ;) Makyaj, kozmetik ve bakım ile ilgili bir blogum var, herkesi beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiiiinnn acaba senin kanalini haala bilmeyen kaldimi ki:))

      Sil
  8. sanırım herkesi izliyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinlik amacina ulasirsa izlemediklerinlede karsilasirsin umarim:))

      Sil
  9. bendeeee geldimmmm makyajla ilgili konular paylaşıyorum
    betulbtl.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiiiiinnn boyle boyle buyuyup kocaman olcaz:))

      Sil
  10. Çok güzel bir etkinlik olmuş canım, seni takipteyim zaten :)
    Kozmetik, güzellik ve bakım üzerine bir blogum var.
    http://kahverengiruj.blogspot.com.tr/
    İnstagram: kahverengirujblog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim daha yolun başında bunu yapmam dogrumuydi bilmem ama kim gelirse katilsin diye koydum bas köşeye ayrica da tekrar hosgeldinnn:))

      Sil
  11. Merhaba blogun hayırlı olsun canım..Nice nice takipçilerin olsun.
    Blogumda satışını da yaptığım el emeği ürünlerimi paylaşıyorum. Ayrıca izlediğim dizi,film vb. tavsiyelerinde bulunuyorum.

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/

    https://www.facebook.com/gulsahinsihirlidegnegi/


    İnstagram: gulsahinsihirlidegnegi

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim bende iadeyi ziyarete geliyorummm:)

      Sil
  12. Merhaba güzel bir etkinik olmuş. Makyaj, güzellik hakkında yazıyorum. Çoğu zaman ürün deneyimlerimi de bulabilirsiniz. :)

    www.venusellie.blogspot.com.tr
    www.instagram.com/venusellie

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiiinnn böyle bloglar cogaldikça hepimizin deneyimide artacak bence:)

      Sil
  13. Kızlar hepinizi bekliyorumm :) www.neswartung.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiiinnn artik katılanların listesini yayinlayabilirim boylelikle:)

      Sil
  14. heyy merhaba ben de varım!
    üstelik ben de 1 aylık tazecik yenicik bir bloggerım :) kitap yorumları yaptığım bir blogum var, zaman zaman izlediğim filmlerden de bahsedebiliyorum tabii ama daha çok kitap üzerine.
    http://biposetkitap.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiiinn ayni zamanlarda acmisiz demekki bloglari :)) bu etkinlikler sayesinde kocaman bloglarimiz olur umarim:)

      Sil
  15. Merhabaaaa
    Bende tazecik bi blog açtım şimdilik sadece okumak ve yazmak üzerine yazıyorum hepinizi beklerimm
    http://kelimelertukenmez.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Merhabaaaa
    Bende tazecik bi blog açtım şimdilik sadece okumak ve yazmak üzerine yazıyorum hepinizi beklerimm
    http://kelimelertukenmez.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin:)) hepimizin birbirinden ogrenecegi cok sey var bloguna gelicem hemen.

      Sil
  17. Kitap yorumu yaptığım bir blogum var. 4 aylık yeni bir blog. Hepinizi beklerim. Umarım beğenirsiniz.
    http://kitapgunesim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin:) böyle bi blog açmasam gerçekten kitaplarla ilgilide blog yazabilirdim yazılacak o kadar çok kitap varkii...bu yüzden bende herkesi senin bloğuna da beklerim:)

      Sil
  18. Merhaba,

    Yaklaşık bir senedir ( zaman ne çabuk geçiyor ) ortada karışık kişisel blogun sahibiyim. Yemek Tariflerinden okuduğum kitaplar hakkında düşüncelerime kadar beni yansıtan konular ile ilgili yazılar paylaşıyorum. Hem belirtmek istiyorum ki yeni olmanız aslında böyle etkinlik yapmak için daha uygun, çünkü aynı zamanda kendi sitenizi de tanımış oluyoruz... Sevgilerimle <3

    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim katılım icinvede yorumlariniz icin, bende oyle dusunerek yapmistim etkinligi fakat tabi oturmus bloglar bu uygulamayi yaptiginda ulasilan kisi sayisi cok daha fazla oluyo yeni bloglarin tek dezavantaji bu sanirim.:)

      Sil
  19. bende katılmak isteriimm :) Seni takip ediyorum tatlım, bir sorun olmuş sanırım :) Takip eden blogger arkadaşlarıma dönüş yapıyorum seve seve :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazilarini takip ettigim icin farkettim ismini goremeyince baska ismi gidenler varmi bilemiorum sistemimle ilgili bisey olmus ama anlamadim:) neyse buda bahanesi oldu 2 muhabbet etmis olduk tekrardan hosgeldinn:)

      Sil
  20. http://guzellikrutinim.blogspot.com.tr/
    Bütün bakımlı bayanlar burada, peki ya siz? :)

    YanıtlaSil
  21. Ben zaten takipteyim :) ama gerçekten çok faydalı buluyorum bu etkinlikleri. Hatta benim de blogumda böyle bir etkinlik var. Hayatta yaşadığım her şeyi paylaşmak için. Öğrendiğim bilgiyi, deneyimlerimi, kullandığım, aldığım, baktığım, yediğim, içtiğim her şeyi paylaşmayı ve en önemlisi anlatmayı çok seviyorum. Hamileliğimde, doğumda ve sonrasında, annelikle ilgili tüm yaşadıklarımı, bebek-çocuk bakım ürünleri tavsiyelerini, alışveriş önerilerimi, kişisel kozmetik ve bakım ürünleri yorumlarımı, okuduğum kitaplarımı, online alışveriş önerilerimi blogumda paylaşıyorum.
    www.esyspage.blogspot.com.tr
    www.instagram.com/esyspage

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzel anlatmissin blogunu bende seni takipteyim zaten. Amacim bizleri takip edenlerin tanimadiklari bloglarida fark etmesini saglamak tabi bunun icin henuz blogum kucuk fakat zaman zaman bu etkinligi tekrar yayinliyorum ki hem ben bilmedigim bloglari bulayim hemde herkes birbirini farketsin. Yorumun icin tesekkurler

      Sil
    2. Sanırım ben de öyle yapacağım.. Ben teşekkür ederim.. Keyifli yazmalar ve bol okunmalar.. :)

      Sil
  22. Seni severek takip ediyorum.. Benim bloğumdada kozmetik ürünlerinin yorumları, alışverişlerim, indirimler, kombin tüyoları, kitap,dizi,film yorumları kısacası herşeyden biraz oluyor, herkese beklerim ^-^
    sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel yorumun icin cok tesekkur ederim bende seni takipteyim tabiki. :)

      Sil
  23. Bende herkesi beklerim bloguma. :)
    www.gripalyaco.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiiinn hemen bakiyorum bloguna bende :)

      Sil
  24. Benimde yeni Blogum tamammen destekçinim takipteyim zaten
    http://burcumblogger.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  25. Merhaba ,
    Geziden , seyahate , film'den günlüğe kısacası her telden bir blog :)
    Herkesi bloguma beklerim .
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz en kisa surede blog listesini duzenleyip yenikatilanlarida ekleyecegim blogunuza geliyorum

      Sil
  26. Bende buradayım:)Bloğum yeni.Hepinizi beklerim.
    http://elcinakkas.blogspot.com.tr/
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldinn ben zaten takipteyim umarim cabuk buyuyen bir blogun olur:)

      Sil
  27. Bloğuma yazmaya yeni başladım.Takipteyim:) Bloğuma herkesi beklerim.Sevgiler.

    http://ilgininrenklidunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldinn benimde blogum yeni. Umarim bir suru takipçin olur:)

      Sil
  28. Sanirim çogu blogu takibe aldim. Bazen geri dönüsler olmayabiliyor kesif etkinliklerinde bu konudan biraz sikayetciyim. Delikizinbohcs.blogspot.co.at yi de listene eklemen mümkün mü canim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki bu aksam yeni katilanlarla listeyi guncellicem sen spor blogunla listedesin bunuda yaziyim.bol takipçilerimiz olur umuyorum:)

      Sil
    2. Çok tesekkür ederim. Insallah yeni yil hepimiz için çok basarili geçer.

      Sil
  29. GFC ve G+ takipteyim. Bloguma beklerim ayrıca benide eklerseniz çok memnun olurum :)
    http://helloiran1.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz bende blogunuzu takibe alicam listeyi en kisa sürede yeniden guncellicem:)

      Sil
  30. merhaba çoğunlukla kozmetik üzerine olan bloguma herkesi beklerim :)
    yanibirbaslangic.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adınızı GFC de göremedim sitenizin isminin listeye eklenmesi için takip etmenizi rica ederim.

      Sil
  31. Merhabaa:)

    Harika bir etkinlik olmuş.Ben de 1 aydır güzellik ve bakım ürünleriyle ilgili deneyimlerimi paylaştığım bloğuma yazıyorum.Hepinizi beklerim burdaki tüm arkadaşları da hemen ekliyorum:)
    berilstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz:) hep beraber bloglari buyutmek dilegiyle

      Sil
    2. Beni ekleyen herkesi geri takibe alıyorum arkadaşlar :)Yeni yılda bol şans bol takipçi hepimize:)

      Sil
    3. Aynen zaten etkinliklerin amacı bu birbirimizi takip etmediğimiz sürece yapılan yorumlar eksik kalıyor bence:)

      Sil
  32. Merhabalar..Güzellik, bakım ve mutfağa dair deneyimlediklerimle buradayım. Herkesi bekliyorum. Paylaşmak ve yeni keşiflerde buluşmak dileğiyle..Tebessümle=)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz ben zaten takipteyim umarim katilan herkes de takip eder:))

      Sil
  33. guzellikrutinim.blogspot.com
    Şu anda bir çekiliş var herkesi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  34. çok güzel düşünmüşsünüz. Benimde diy projelerimi,makyaj malzemelerimi,seyahatlerimi, alternatif tıp ve zayıflama konularında bilgilerimi paylaştığım bir bloğum var. hepinizi beklerim http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldinn, umarim kocaman bloglarimiz olur:)

      Sil
  35. Merhaba ben Nil
    Ben blogumda moda,güzellik,dekorasyon hakkında paylaşımlarda bulunuyorum.
    Sevgiler :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  36. Geç kalmadım umarim.Blog keşif etkinlikleri aslında çok faydalı oluyor. Herkesleri kendi bilgilerini bırakıp gitmezse tabii. Sevdicann.blogspot.com sahibesiyim. Beklerim herkesi. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiiinn:) gerçi zaten sen benim bloguma yabanci degilsin:) bencede hwrkws birbirini takip ederse hepimiz icin etkinlikler faydali oluyor kaldiki benim blogumda etkinliklerin etkisi buyuk oldu destek icin tesekkurler :)

      Sil
  37. Hosgeldik hepimizzz:)) makyaj guzellikk kokan satirlar cok hosuma gidiyor:) bende aranizdayim takipleselim moral verelim birbirimize:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ayni senin gibi dusunuyoruz bizlerde ;)) fakat swni g+ da da gfc dede göremedim??

      Sil
  38. Daha cok yeniyim ve cogu seyi bilmiyorum bile umarim ilerleyebiliriz hepimiz. :)
    thebeautyforce.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin:) etkinlik icin once yukarida bulunan bu siteye katilin butanuyla blogu izlemeye alman ve onun hemen altindaki takip et butonuylada takip etmen gerekiyor bunu etkinlige katilanlar icinde yaparsan takipci sayin bizimle beraber seninde artacak:)

      Sil
  39. Ben de kozmetik ürünlere dair olumlu ve olumsuz düşüncelerimi başkalarına faydalı olmak amacıyla paylaşıyorum, etkinlik için teşekkürler oldukça faydalı bir çalışma olmuş :) http://yelizinkesifleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiinnn:) hemen iadeyi ziyarete geliyorumm

      Sil
  40. Yeniden mi yani.Insallah herkes yorumunu bırakıp gitmezse bu çok faydalı oluyor. Sevdicann.blogspot.com sahibesiyim blogumda her telden samimi yazılarımı paylaşıyorum. Beklerim herkesi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cogu arkadas neyi amaçladığımizi anlayip ona gore davranmaya calisio fakat bazi arkadaslar sadece yorum yapio yada sadece etkinligi yapan bloga uyw olup diğerlerine hic bakmio oyle olunca kimse artamiyo bakalim noolcak:)

      Sil
  41. Merhaba bende blogumu yeni açtım. Blogumda kitap, dizi, film, kozmetik, bakım ile ilgili görüşlerim, önerilerimi yazıyorum. Sayfama beklerim.

    kirmizibaslikiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  42. Bugün karşılaştığım en yararlı yazı da bu kesinlikle.Fikir çok iyi ben de blogumu yeni açtım ve tek tek takip edecek yeni blog bulmakta zorlanıyordum buradan birçok kişiye ulaşabilirim kendi adresimi buraya bırakıyorum ve tek tek buradaki blogları takibe almaya başlıyorum :))
    Günümüzü güzelleştirecek faydalı içerikler oluşturmaya çalışıyorum bloguma beklerim.
    minimalbakim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldinnn:) blog bulmanin zorlugundan dolayi boyle etkinlikler iyi oluyor bencede cunku hem herkes birbirini tanimis bloglarini ogrenmis oluyor hemde cok daha fazla kisiye ulasiyor yeni fikirler umarim hepimizin kocaman bloglari olacak:)

      Sil
  43. Merhabaaa her iki yerden de takip ettim blogum henüz bir haftalık ve bu konuda çok acemi olduğum söylenilebilir ama kullandığım ürünleri (kozmetik vs.) paylaşmayı çok seviyorum bloguma beklerim ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldinnn benimde blogum cok eski sayilmaz ama iyi bir hizla buyuyor sayılır bloguna geliyorum;)

      Sil
  44. ben sonlara kalsam da farketmemısım ozur dılıyorum :)

    Balinkokusu.blogspot.com.tr

    Benden dökülen herşey.. diye özetleyebilirim aslında aklıma o anda ne esiyosa onu yazıyorum ama bı bayan olarak ve makyaj sever olarak bu konu da daha ağırlıklıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen buraya yazmasanda blogda heryerdesin fark edilmemen pek mumkun değil ama burdanda hosgeldin ozaman:)

      Sil
  45. merhabalar benim blogum sizinki kadar yeni olmasa da arada ihmal ettiğimden ben de canlandırma dönemindeyim :) Güzellikle ilgili denediklerimi, öğrendiklerimi dilim döndüğünce anlatmaya çalışıyorum. An itibariyle blogumda devam eden bir çekiliş ve misafir blogger etkinliği var buyurun bana da beklerim :)
    clumsymakeup.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldinizzz tabiki blogunuza gelecegim :)

      Sil
    2. tekrar merhaba ben de blogumda benzer bir etkinlik başlattım tabi sizin ve daha önce katıldığım blog keşif etkinliklerine link vererek... uğramak isteyenlere duyurulur :)

      Sil
    3. Tabiki geliyorum bu etkinliklerin amaci hep beraber buyumeo sonucta;)

      Sil
  46. Merhaba, blog keşif etkinliği ile blogunuzu takibe aldım, sizi de beklerim. keyifli paylaşımlar için şimdiden teşekkür ederim. http://tupbebekseruven.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz blogunuzu ziyaret edeceğim ve takibe alacagim sizi gfc kisminda goremedim hangi isimle takiptesiniz.

      Sil
  47. Merhaba hayatımn güncesini ele aldığım, bir cafe sıcaklığında konuklarımı ağırladığım bloğuma herkesi beklerim.sevgiyle...
    Cafe Tigris tigrisdriver.blogspot.com
    Bugün ben de bir keşif etkinliği başlatmıştım . Katılımlarınızla blogger dayanışmamızı güçlendiririz http://tigrisdriver.blogspot.com.tr/2016/02/blog-kesif-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğunuzu takibe aldım bile..:)

      Sil
  48. merhabalar sizi haydi güzelleşelim'in blog keşif etkinliğinden buldum.hemen g+ ve gfc den takibe aldım benim de blog keşif etkinliğime beklerim :) http://cocukokuloncesi.blogspot.com.tr/2016/02/blog-kesif-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  49. Bende geldim. Liste fikrin çok güzel olmuş, tek tek inceleyip takibe alacağım, herkesi bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin:) listeyi baglanti seklinde yapdam daha dogru olacakti ama biraz gec kaldim umarim vakit buldugumda daha kolay ulasilabilir hale getirebilirim:)

      Sil
  50. merhabalar ben de yeni sayılırım bende böyle bir etkinlik düşünüyorum. ama yayınlarımın niraz oturmasını bekliyorum.
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/
    takipteyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Hoşgeldiniz listede yer almanız için GFC den takibe alırsanız sevinirim.:)

      Sil
    3. Busefer oldu galiba:)) yeniden hosgeldiniz

      Sil
    4. Listede blog umu göremedim :(

      Sil
    5. Guncelleyecegim canım aklimda merak etme:)

      Sil
  51. Biz de çok yeni bir bloguz. Bekleriz. Karşılıklı destekle büyüyeceğimiz kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://renkliivitrintr.blogspot.com.tr/

      Sil
    2. Yakin zamanlarda acmisiz blogu sanirim sizi takipteyim. Umarim kisa sürede buyuruz hepimiz:)

      Sil
    3. Aynen :) Çok teşekkür ederiz :)

      Sil
  52. merhaba blogunu ve listedeki bir çok kişiyi takip ediyorum bende bloguma beklerim
    http://modastilnotlaridarkblack.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  53. Merhabaaa :) Hepinizi bloguma beklerimm

    http://ipekgibikiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  54. merhaba
    cok faydalı bir etkinlik olsun herkese :)

    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/
    pilates egitmeni olarak saglıklı yasam egzersiz portalıma herkesi beklerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz :) bu etkinligi zaman zaman tekrarliyorum ki tanimadigimiz kisilere yada yeni blog acanlara ulasabilelim:) geliyorum blogunuza..

      Sil
  55. Ne güzel bir etkinlik olmuş hemen takibe almadığım blog adreslerini takibe alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiiinn benimde artik yeni katilanlari listeye ekleme zamanim geldi ;)

      Sil
  56. Bende yeni geldim :)
    Blog yazalı 1 yıl oldu taze bloggerlarla tanışmak gerek :)
    www.withoska.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiin listeyi güncellerken atladığımı farkettim hemen takibe geliyorum...

      Sil
  57. Merhaba ben de katılayım :)
    Blogumda 3 yazarımızla birlikte kozmetik, moda ve film-dizi yorumları üzerine paylaşımlar yapıyoruz. Herkesi beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldinn umarim kisa surede kocaman bir kitleye ulasirsin;)

      Sil
  58. sizi zaten takipteyim beni de ekler misiniz bu etkinliğe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki eklerim hosgeldin bi suredir yazi koyamadim duzenlicem hemen:)

      Sil
  59. Merhaba^^
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum:)
    Bloğunu takipteyim, sen de takip edersen sevinirim.
    Bloğum : vintagenmakeup.blogspot.com
    Sevgiler <3
    EK

    YanıtlaSil

Tasarım: Zuri