4 Ocak 2016 Pazartesi

Kremlerde mucizenin adı Sudokrem'miş..

Ben  bu yazıyı yazmakta çok geç kaldım biliyorum fakat bu kremi kullanmada geç kalışımdan kaynaklanıyor. Kısa bir süre önce kullandığım muhteşem kremden Burada bahsetmiştim, bu anlamda ekstra bir kreme ihtiyacımda yoktu fakat o kadar çok övülünce denemeden ve yorumlamadan yapamadım. Evet Sudokremi inceleyeceğiz bugün alalı 1 ay oldu, ve Zaman Zaman  sadece gerektiğinde kullandım  ve bu bile yazıyı yazmama yeterli oldu.


Bu yazıda hem Niya Derme ile Sudokremi karşılaştırıp hemde bu kremin özelliklerinden ve bendeki etkisinden bahsetmek istiyorum.
Çok sevimli gri 60 gr lık plastik varil görünümünde bir kabı var ürünün. Bebek bakım kremi olarak geçiyor,cildin korunma kapasitesini desteklediği,cildi koruyup sakinleştirdiği yazıyor. Aynı Zamanda tüm cilttiplerine uygun olduğu ve tahriş olan bölgelere fayda sağladığı da belirtilmiş.Ürün İrlanda dan ithal ediliyor.(dolayısıyla bu anlamda Niya derme bizim ülkemizde üretildiğinden bir adım önde benim için)
Ürünün açıldıktan sonra 12 ay ömrü var. İnce yapılı bir ürün  olduğundan sürdüğümde cildim hızla emiyor,hatta az sürdüğümü düşünüp bir kaç sefer sürmeme neden oluyor , yine Niya derme ile kıyaslarsak onun kalın yapısı düşünülünce(gerçi o bir gece kremi dolayısıyla bu durum normal) bu anlamda sudokrem günlük olarak daha rahat kullanılıyor.
İçeriklerine gelirsek Niya derme bir eczane yapımı ürün olarak içerisinde paraben barındırıyor ve bu durumdan rahatsız olmuyor değilim. Sudokremin ise içeriğinde sitrik asit ve paraffin(cildin kurumasını engeller fakat bunu yaparken cildin hava almasında engeller ve vazelin gibi petrolden üretilmektedir)yazıyor olması ve bunun bir Bebek kremi olarak satılması beni biraz rahatsız etti açıkçası.

Benim kullanımıma gelecek olursak sivilceler ilk çıktığı anda kullandığımda gerçekten etkisi gayet güzeldi kızarıklığını giderip gözle görülür sönme sağladı bunun dışında hafif kızarıklık izi kalmış noktalardada tamamen kurutup cildi eski düzgün formuna getirdığini söyleyebilirim. Yalnız Burada  belirtmem gereken bir nokta varki benim sivilce sorunum yok Zaman Zaman tek tük çıkan ve benim çok gözüme batan sorunlu noktalarda uyguluyorum dolayısıyla sorunlu ciltlerdeki etkisi için bir şey söyleyemem doktor tavsiyesi almakta fayda vardır sanırım.

Bu 2 üründen hangisini tercih edersin derseniz fiyat açısından sudokrem oldukça uygun 60gr ve 14.5 TL.Kullanım kolaylığı açısındanda yine sudokrem diyebilirim. Fakat ince yapılı olmasıyla  ürünün daha çabuk tükendiğide bir gerçek. Ve esas amacı cilt bakım kremi olması. Niya derme ise direkt olarak sivilcelerle mücadele eden kurutmayı ve tekrar çıkmasını engellemeyi vaad eden ve bu konuda hiç de fena olmayan bir ürün. Kesinlikle bunu yada onu tercih ederim diyemem bittiklerinde dönüşümlü olarak almaya devam edeceğim iki ürün fakat aynı etkiyi yaratacak içeriği daha temiz bir ürün bulursam ilk sıraya yükselteceğimde bir gerçek.

Bir sonraki üründe görüşmek üzere...





12 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Sudocrem bizim 'pişik kurtarıcımız' :) ama görüyorum her yerde kullanılıyor gerçekten... Ben de rutinde kullanmıyorum bu kremi. Fakat ciddi pişik olduğunda bunu sürmek rahatlatıyor.
    Sivilcede kullanıldığına denk gelmemişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok övuldugu icin alip denedim başarılı bi krem icerigi temiz degil ama anlik kurtaricilardan tum kizariklik ve tahriş olmus ciltte basarili:)

      Sil
  3. Ben de pişik için kullanılıyor zannediyordum. Teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
  4. Bende, kızlarımı büyütürken öğrendim,kremin özelliklerini.Teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes bilio nerdeyse ben biraz gec kalmisim sadece bloglar ve yorumlar sağolsun tanistim :)

      Sil
  5. Sanırım Sudokremle yıldızı barışmayan bir ben varım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa neden:) ama ulkemizde uretilen niya derme yi deneyebilirsiniz belki onu seversiniz vede hosgeldiniz:))

      Sil
  6. Merhabalar Yiğenime tavsiye edicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icerigi cok temiz olmasada umarim faydali olur. Hosgeldiniz:)

      Sil

Tasarım: Zuri