4 Aralık 2015 Cuma

Ankara'da Bir Pazar Kahvaltısı

Herkese merhaba,, bugün makyajla hiç ilgisi olmayan bir şey yazmak istedim bir pazar günü keşfettiğimiz bir kahvaltı mekanı bu E kendimize bakmak sadece kozmetik veya bakım ürünleriyle olmuyor malum:)


HATTENA 

Bu mekana gidişimiz tavsiye üzerine oldu iş güç derken pazar günleri  böyle mekanları denemek keyifli oluyor. Hatay sofrasını Ankara getiren bir mekan burası aslında sadece kahvaltı için gitmiştik ...
Güzel bir şekilde karşılandık önce daha sonra kahvaltı istedik fakat gelenler kahvaltıdan çok daha fazlasıydı ,masada yer kalmayacak kadar çok şey geldi soframıza önce gözümüz doydu anlayacağınız,sıcacık pide, Hatay'ın farklı farklı çörekleri ve tulum peynirinin bir kaç çeşidi bir sürü reçel ,ve dumanını tüten güveçte erimiş peynir, kızartma tabağı,yumurta...  hangisini yiyeceğimizi bilemeden karnımız doydu maalesef . Ekşi yoğurt diye bir şey var üzerine yağ ve pul biberle gelen okadar güzeldi ki.... yani standart bİr kahvaltı değildi tam aradığımız gibi farklıydı.. Sayamadığım ve ismini bilmediğim değişik şeyler çoktu, bittikçe tazeleniyor sofra ama bitiremedik ki hiç bir şeyi tamamen;)
Trabzon hurmasına  çok benzeyen fakat yumuşak olmayan  tadı aynı,ismi Hatay hurması ilk kez tattım ve çok beğendim, bunu farkeden işletme sahipleri giderken bir kaç adet daha paketlemişler meğer.. Zaten ürünlerinin bir kısmını aynı Zamanda satıyorlarda. Kahvaltı anlamında eksik bulduğum tek nokta hiç et ürünü bir şey olmamasıydı bunun dışında memnun kaldım...Aynı zamanda yemek menüsünde varmış ama onu henüz denemediğimiz için yorum yapamam tabi.
Çok uzatmadan bitireyim  Ankara'da olup değişik bir kahvaltı mekanı arayışı olanlar varsa bir fikir olur diye görüşlerimi yazdım.

Tekrar görüşmek üzere...




2 yorum:

  1. Hiç duymamıştım bu yeri. Ankara ya dönünce gitmek lazim.Hatay sofrasını çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeni duyup gittigimden cok bilindik olmadigini dusundugumden yazmak istedim denemekte fayda var:)

      Sil

Tasarım: Zuri