27 Ocak 2016 Çarşamba

Flormar Khol Kajal Sürme Yorumu

Bu ürünü son flormar alışverişimde almıştım ve sanırım o günden bugüne elimden düşürmediğim tek ürün oldu... Aslında yıllardır çeşitli markalarda var olan bu ürünün kahverengi olanını hiç görmemiştim ve daha doğal olacağını düşündüğümden denemek istedim.


Ürün dumanlı göz makyajı yaratmak için tasarlanmış ve bu konuda gerçekten çok başarılı. Bendeki koyu kahve olanı elimdeki görselinde biraz siyah görünüyor olabilir fakat tam bir acı kahve. 

Ürünün üzerinde üretim tarihiyle tüketim tarihi arasında 5 yıllık bir süre yazılmış fakat Açıldıktan sonra 6 ay ömrü var , böyle bir ürün hergün kullanılsa bile 6 ayda  bitermi tartışılır , sanırım ben bir sorun yaratmazsa bitene kadar kullanmaya devam edicem.

Ürünü kullanımıma gelirsek ; ben eyeliner gibi dağıtmadan kullanıyorum siyah olmadığından yarattığı görüntü bu aralar çok hoşuma gidiyor. Aynı zamanda  alt kirpik diplerimede uyguluyorum ve kalem fırçayla hafif dumanlı hale getiriyorum. Bunun dışımda üst kirpik diplerinizede yine dağıtarak uygulayıp dumanlı bir görünüm yaratabilirsiniz.

Bunun dışında ürün ruj gibi kabından çıkarılarak kullanıldığından,ürünü gözünüzün yatay uzunluğu kadar çıkarıp, gözünüze paralel tutarak  ürünü içe alacak şekilde (nekadar anlatabildim bilemiyorum ama tam sürme kullanır gibi ) kapatarak içten dışa doğru çekincede hem alt hem üst, iç kirpik diplerinizde sanki gözleriniz doğal sürmeliymiş etkisi yaratabilirsiniz bunu siyah olan rengi çok belli olduğundan kahvede daha kolay yaratabiliyorsunuz.

Sanırım bu ürünle ilgili söyleyebileceklerim bu kadar 4.90 TL lik fiyatının çok üstünde bir performans gösteriyor.

Tekrar görüşmek üzere...


32 yorum:

  1. Güzel bir ürüne benziyor ama 5 sene demelerine rağmen 6 ay çok kısa bir süre :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet enteresan üretim tüketim 5 yıl açıldıktan sonra 6 ay:) sanırım olası iritasyon ihtimaline karşı öyle yazmışlar çok dikkate alamayacağım tarihini sanırım, tabi yapısı bozulmazsa...

      Sil
  2. Dumanlı bir görünüm veriyorsa güzel ya. Zira çok seviyorum o görüntüyü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem dumanli hem klasik kalem görüntüsü yaratabildim ben ve cok cok uygun fiyatlı satılıyor :)

      Sil
  3. Bu ürünü bugün bende gördüm hatta mor olanı aldım sonra kullanamaz diye geri biraktim☺kalinlastikça kullanımı zorlaşıyor.Buarada akma dağılma durumu nasil?güle güle kullanın ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün kalinlastikca eyeliner fırçasıyla kullanmayi dusunuyorum:) simdilik akma dağılma hic dikkatimi cekmedi fakat benim goz cevremde kuru oldugundan olabilir cunku temizlerkende hic zorluk yasamiyorum.. tesekkur ederim :)

      Sil
  4. Kahve varmış, hem de acı kahveymiş dediler geldim :)
    Bu ürünü ben de sepetime attım ama güzel mi değil mi bilmiyordum. Sayende güzel fikirlere sahip oldum, çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa kimleri görüyorum hosgeldiiinn :)) fiyatina gore ürün çok başarılı ve ömurluk iyiki almissin Güle Güle kullan:))

      Sil
  5. Merak ettim simdi :) akma yapiyormu peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yapmadı ama yapanlar varmis belki cildimin ve goz cevremin kuruluğu yla ilgilidir suruyorum 30 sn icinde sabitleniyor:) elimde baska bi markanin siyah rengi var fakat o üründe akma oluyor yapısı sanirim daha yağlı.

      Sil
  6. güle güle kullanın flormar'ın bir sürü ürününü alan birisi olarak sanırım bi tek bu ürününü ve fondotenlerini denemedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Eger cildiniz yagliyla flormarin matt olan cam sisedeki fondotenini cok seversiniz:)

      Sil
  7. Güle güle kullan canım. Siyah rengi bende akma yapıyor, sende dağılmaması güzel olmuş. Akmasın istiyorum ben yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkur ederim ama sendede akmasin yaaa ben altina wet n wild in crem brule farıni sürüyorum acaba onla ilgisi var mi ki bide ten rengi bi far üstüne denersen belki akmamayi basarir ürün :)

      Sil
    2. Göz üstünü farla bazla hallederiz de bir şekilde göz içine sürdüğümde dağılıyor benim ki :(

      Sil
    3. Hi Anladimmm simdiben goz icime surmuyorum alt kirpik diplerime sürüyorum. Göz icine surdugum urunlerinde kalmasi icin uzerine toz siyah far uyguluyorum ozaman kalıcılığı artiyor;) cozucez senin sorununu :)

      Sil
    4. Bu üründe işe yaramaz ama diğer goz kalemlerinde yariyo umarim memnun kalırsın canım :)

      Sil
    5. Deneyeceğim muhakkak, teşekkür ederim :))))

      Sil
  8. Fiyatıda oldukça uygunmuş, alıp denemek lazım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen suan indirimde ve cok uygun denemeye deger:)

      Sil
  9. Çekilişi sen kazanmışsın Zurinin gördüm söylemek istedim ... Tebrikler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neeee blog tasarimimiiii zaten baska cekilislere katilmiodumm cok sevindimmm tesekkur ederimmmm:))

      Sil
  10. Anlatımına göre iyi bir ürün şans vereceğim çok merak ettim açıkçası :)

    YanıtlaSil
  11. Fiyatına göre güzel bir ürüne benziyor,denemek de fayda var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cok ucuz bu fiyata performans basarili tabi beklentiyede bagli:) ve de hosgeldiniz..

      Sil
  12. Fiyatı da çok iyiymiş. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gunluk kullanima cok cok uygun buluyorum eyeliner istemedigimde kullanıyorum severek :)

      Sil

Tasarım: Zuri