1 Şubat 2016 Pazartesi

Totex Mavi Su Etkisi

Benim ve sanırım bir çoğumuzun bu isimle adlandırdığı Totex kozmetiğe ait İKİ FAZLI KORUYUCU VE BESLEYİCİ SAÇ BAKIM SPREYİ bugünkü ürünümüz olacak , ben yazarkende mavi su olarak adlandıracağım. Bu ürünü alalı o kadar çok zaman oldu ki.. Yerine loreal mucizevi yağ vb. Ürünler çıktığında pabucunu dama atmıştım fakat kısa süre önce yapısını unutup tekrar kullanmaya başladım.


Kuaförde tanıştım bu ürünle ,saçlarım oldukça uzun ve yıllardır boyalı olduğundan açılması biraz zor oluyor, bir boya sonrası bu ürünle çok kısa sürede taranabilince  hemen bende almak istedim ,fiyatını hatırlamasamda çok çok uygundu.

Ürün Türkiye de üretiliyor ve 400 ml boyutunda, çok çok bereketli.. Açıldıktan sonra 12 ay yazıyor fakat ben bu durumu saç ürünü olmasından çok dikkate alacakmıyım bilemiyorum. Çünkü açılmadığı sürece raf ömrü 3 yıl olarak belirtilmiş..
Ürün çift fazlı, kullanmadan önce sallayarak iki rengi iyice karıştırıyorsunuz ve saçınızın boy kısımlarına yeterli ölçüde sıkıyorsunuz,ben her ihtimale karşı diplere sıkmıyorum.

Vaatlerine gelirsek;

- Saçı kremlemeden rahat taranmasını sağlar.
- Elektriklenme ve yağlanması önler.
- Fönün ısısına karşı koruyucu özelliği vardır.
- Saçın parlak ve pürüzsüz görünmesini sağlar.

Ben ürünü açıkçası tek amaç için kullanıyorum saçımı kolayca açıp taramak ve bu anlamda da çok etkili ve diğer ürünlerden farkı yağlı bir ürün olmaması. Diğer vaatleri ise fark edebileceğim etkide değil açıkçası..

Bu ürün kuaförler dışında satılıyor mu bilemiyorum hiç denk de gelmedim ama bulursanız bir şans verebilirsiniz bence.

Tekrar görüşmek üzere..


10 yorum:

  1. bende böyle sulara hiç şans vermediğimi farkettim öyle kuaförlerden alışveriş yapmayı da sevmedım belki ondandır.. yıne de denk gelırsem sans verıcem :) diğer vaadlerıne de ben bakarım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kuaforlerden pek alisveris yapmam ama bu sacimin acilmasini kolaylaştırınca neden ben uğraşıp duriyimki dedim:) bu arada senin bunu alman icin bi sure gececek alinca kullanmaya baslaman icin bi sure kullanip yorumlaman icin bi sure ohoooo seneye ancak yorumlarsin sanki:)

      Sil
  2. Ben kullandım bu üründen. Memnun kalmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bi kenara atmisim ünlüler çıkınca yazık aklima geldi yeniden kullanmaya başladım :)

      Sil
  3. Bende duymuştum ürünü ama kullanmadım hiç :) blogunuzu begendim ve takibe aldım kendi bloguma da beklerimm. Sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saclariniz uzun ve zor taraniyorsa memnun kalacaginizi dusunuyorum blogunuzu ziyarete geliyorum...Gfc de takibinizi goremedim hangi isimlesiniz

      Sil
  4. Canım blog keşif etkinliğinde gördüm ve takibe aldım seni. Bana da beklerim http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Hah işte ben çok seviyorum bunlardan ya. Ah o kuaförler. Onlar alıştırdı zaten bizi yok sıvı saç kremiydi, yok maskelerdi... Şimdi de elimizden düşmüyolar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bu bence bir cok yağdan daha başarılı hemde yaglandirmiyo pabucu dama atilmisti yeniden kullanmqya başladım; )

      Sil

Tasarım: Zuri