22 Eylül 2016 Perşembe

Dönüş Vakti...

Herkese merhabalar yeniden,

 Çok uzun bir süredir ufak sağlık sorunları ve bayramların peşpeşe gelmesi nedeniyle yazı yazamadım uzun uzun bu konulardan bahsetmeyeceĞim... Bu süreçte coook fazla alışverişim oldu kimisi çoktan bitip çöpe gitti bile. Özellikle internet alışverişinde sanırım sınırlarımı zorladım kozmetikten çok çanta ve pantolon alisverislerine takılmış durumdayım ama bugün bunlar yerine bir Organizer dan bahsedeceğim.

Geçenlerde Koçtaş a gittiğimde denk geldiğim bu ürün hem çok uygun fiyatlı hemde çok kurtarıcı oldu benim için. Piyasasını takip edenleriniz varsa akrilik malzemeden üretilen bu ürünler görsel açıdan çok güzel olduğu gibi ürünlerimizi temiz tutmamızda yardımcı oluyor bence.
Ürünün çok fazla çeşidi vardı benim tercih ettiğim ise 3 katlı en üst katta Yanyana küçük 2 çekmecesi olan diğer iki katta da oldukça geniş tek çekmecesi olandı. Amacım makyaj firçalarımın tamamını koymaktı fakat onlara daha kolay ulaşmak istediğimden mevcut bardak tarzı tahta kutlularımda durmaya devam ediyorlar ..

Bu ürüne ise şimdilik öylesine koyduklarıma gelirsek;
İlk Çekmecesine çok sık kullandığım The Balm a ait Mary ve Betty Lou aydınlatıcılarımı vede yine aynı markanın Bahama mama ve hot mama allıklarını koydum. Yanındaki ufak Çekmeceye ise yine çok sık kullandığım günlük saat yanı kullanılan bilekliklerimi yerleştirdim(aklımda böyle bir planlama yoktu büyük ihtimal yakında tamamen değişecek içerikler)
Altta ki iki Çekmeceye ise yine kolay ulaşabilmek için en sevdiğim far paletlerini yerleştirdim şimdilik.(Yine The Balm un boyut olarak büyük Bonjovi ve nude tude paletlerini alabilecek büyüklükteler ). Bu iki Çekmece boyut olarak en büyük fırçalarınızı bile sığdırabileceğiniz uzunluktalar muhtemelen çoğunuz fırçalar için kullanacaktır:)
En üstte gördüğünüz günlük kullandığım rujlarımı koyduğum organizerı ise Ali expressten 3-4 dolara almıştım onada bakabilirsiniz


Herşeyi anlattım fakat fiyatını unutmuşum ürün 40 TL ve bence bu tip bir ürün için kaçırılmayacak performansa sahip. Eğer arayanlarınız varsa hala satılmaya devam ediyor bir sürü  çeşidiyle.. Bana ürünü Nasıl kullansam daha mantıklı olur öneride bulunmak isteyen olursa beklerim,daha yeni edindiğimden henüz Maximum performansı sağlamış değilim ama bakalım...

Tekrar ara vermeden görüşmek dileğiyle..




7 yorum:

  1. Bende de benzer bir organizer var ve çok işe yarıyor! Güle güle kullan ve hoşgeldin ^_^

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin o zaman :)
    Akrilik düzenleyiciler çok kullanışlı, ben de kullanıyorum. Mutlulukla kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. bu tarz bir organizer bende istiyorum herşey derli toplu oluyor
    bana da beklerim
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. suan uygun fiyatlilarken koctasa bakabilirsin ;)

      Sil
  4. Acaba hala 40 tl olma ihtimalleri kaçtır:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haala satista varsa 40 tl olma ihtimali vardir bence bu internet sitesine bak istersen kim bilir;)

      Sil

Tasarım: Zuri