29 Eylül 2016 Perşembe

Herkes H&M e koşsun...

Yeniden merhaba,


Bugünkü konuğumuz indirimde olan H&M.. belli zamanlarda belirli ürünlere takılıp sürekli aynı şeylerin farkli modellerini alıyorum. bu aralarda takılar konusunda durmak bilmiyorum. H&M de de takılarda süper indirim vardı aldıklarıma gelirsek her ne kadar görselde çok net algılanamasada yazıyla destekleyip okuyanlara biraz fikir vermek istedim.

Hadi başlayalım öncelikle ilk grup;


En baştaki Rose gold tasma tarzı kolye tüm gömleklerle ve v yaka bluzlarla kullanılabiliyor, bunun dışında kışın boğazlı özellikle siyah kazakların üzerinede çok güzel olacağını düşünüyorum. 30 TL den 10 TL ye düşmüş.

İkinci kolyeye gelince altın rengi zincirin ucunda kısadan uzuna giden 9 adet çubuk var ben bu kolyeyi 8 numaralı incecik kolyeyle beraber kullanıyorum ve gerçekten duruşları çok hoşuma gidiyor. 20 TL den 7 TL ye düşmüş.

Küpeyle ilgili çok söyleyeceğim bişey yok aslında, kulağımda çok sayıda delik bulunduğundan ilkine böyle hafif uzun küpeler taKıp diğerlerine nokta taş küpeler takmaktan hoşlanıyorum. 15 TL den 5TL ye düşmüş.

4 numaralı altın renkli bilekliklere gelince bu yıl ve sanıyorum önümüzdeki yılda moda olmaya devam edecekler 14 tanesi bir arada satılıyor incecikler üzerinde ışıltılar var ve ışığa bağlı çok güzel bir efekt bırakıyorlar. 15 TL den 5 TL ye düşmüş.

Gelelim 2. Gruba; bu grup bence fiyatına kıyasla harika kolyelerden oluşuyor.


5 numaralı kolye bu ürünler arasındaki favorim gömlek içlerine v ve sıfır yaka bluzlara ve elbiselere kısacası herşeye çok yakışıyor bi tane alabilirim deseydim mutlaka bunu alırdım.gümüş renkli metallerden oluşuyor aralarında ise Sedef rengi fil dişi tarzında taşlar var harika duruşlu bir kolye 35 TL den 15 TL ye düşmüş.

6 numara Firuze taşına benzeyen kolye, aslında ben bu kolyeyi yazın başında tatilde takarım diye görüp ilk gidişimde kararsız kalmış birdahaki sefere ise bulamadığım kolye. Unutmuştum ama indirimde karşıma çıktı 35 TL ye almaya razıyım 10 TL ye aldım ama kullanamadım henüz. Çünkü bence bu kolyenin mevsimi var..

7numara büyük eskitilmiş zincirli ikili kolye ayrı ayrı veya birlikte kullanabiliyorsunuz.30 TL den 10 TL ye düşmüş.

Ve 8 numara incecik belli belirsiz çok kibar bir kolye. İncecik zincirin ucunda tam boyun kısmına gelen altın renkli eğimli çubukla harika görünüyor. 2 numaralı kolyeyle ise bütünleşiyolar 20 TL den 7 TL ye düşmüş.

İşte durum bundan ibaret bence indirim bitmeden bi bakmalısınız..Ürünlerin bir kısmı Vietnam bir kısmı ise Çin malı dolayısıyla kararmama garantileri yok parfüm ve spreylerden korumaya çalışıyorum böyle ürünleri her zaman, ama indirimde olunca bi süre kullansam bana yetiyor,siz ne dersiniz...

 Tekrar görüşmek üzere...








26 yorum:

  1. İyi günlerde kullan canim h&m yolu gözüktü bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence kosarak hatta ucarak gitmelisin,:) cok tesekkur ederimm.

      Sil
  2. Gerçekten fiyatlar çok iyi, kolyeler de çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duruslarini ceksem daha iyi olurdu ama cok uzayacakti ama bence kacmamasi gerekiyo;)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sende koş hemeeen;)

      Sil
    2. Ay kuzum evden çıkabilsem talan edicem etrafı :)

      Sil
    3. bende işten nefes alabilsem aldıklarımı 2ye katlicam:))

      Sil
  4. eline sağlık guzel bır yazı olmus yakınlarımda artık H&M olmasa da gayet guzeller ama gule gule kullan şu 5 numaran ve mavı kolyene de bayıldım :) ıyı gunlerde kullan :) Yenı yazılarını beklıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim seni yeniden buralarda gormek ne guzeeel:)) mavi kolyeyi haala kullanmadim yaza artik:) bende zaman bulup yazi yazabilmeyi bekliyorum cok yoğun hersey;)

      Sil
  5. Gayet uygun fiyatlar. İndirim devam ediyor mu acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belli urunlerde haala var sanirim stokta kalan ürünler... umarim birseyler yakalarsin:)

      Sil
  6. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum bu tatlı blogunuzu takibe aldım :) bana da beklerim. sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar blog yorum keşif etkinliğinden gördüm sizi çok tatlış bir bloğunuz var ben de beklerim 😊

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. sanki biraz gec bir koşuş oldu ama simdide vardir indirimler;)

      Sil
  9. keşke yaşadığımız yerde de olsa da koşsak :) Takılara bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artik online satışı var belki ordanda alabilirsin;)

      Sil

Tasarım: Zuri