21 Kasım 2015 Cumartesi

İKi ÜRÜN İKİ YORUM: SAÇ BAKIMI



Bugün tamamen tesaduflerle karşılaştığım fakat ikisinin ilk kullanimda bukadar uyumlu ve etkili olabileceğini asla düşünmediğim 2 üründen bahsetmek istedim.Aslında iki üründen birlikte bahsetmek istiyorum ama önce ikisi içinde bi özet geçeyim.





1-HASK KERATIN PROTEIN ŞAMPUAN

 Bu şampuan denediğim şampuanlardan sıkılınca ve saç rengimide bi anda sarıdan siyaha boyayınca biraz besleyip güçlendirir belki (2.ürünüde aynı düşünceyle aldım zaten)  hadi bide buna bakıyım diyerek aldığım düzleştirici etkisi olduğunu yazan keratin proteinli bir şampuan.. Şuanda bildiğim kadarıyla sadece gratislerde  satılıyor 14.9 TL gibi bir fiyatı var diğer şampuanlara nazaran biraz pahalı ve 355 ml lik gramajımda oldukça düşük aslında. Ben bu şampuanı ve aldığım maskeyi birlikte haftada bir kez bakım amaçlı  kullanıyorum standart olarak ise loreal elseve kullanmaya devam ediyorum  çünkü düzleştirici etkisi bulunan yağlı içeriğe sahip şampuanlar ve maskeler  bekaslar durulansaydı ister istemez saçıda biraz yağlandırıyor  bu yüzden doğal  dengeyide bozmamak lazım diye düşünüyorum.

İçeriğe gelirsek sülfat,paranın,Ftalat,gluten,alkol ve yapay renklendirici içermiyor. Kabarmayı engellemeyi yumuşaklık parlaklık ve canlılık katmayı vaat ediyor ve de kuru ve boyalı saçlar için olduğunu yazıyor Amerika'dan ithal bir ürün. Memnun olan oldu kadar olmayanıda çok.

 Diğer ürünüde inceleyip ikisini birlikte kullanınca bende yarattığı etkiden bahsedeceğim.


2-WELLA SP LUXEOIL KERATIN RESTORE MASK

Yine aynı nedenlerle şampuana ek olarak benzer bir maske arıyordum ve iyi olsun diye bakarken Alman markası olan Wella nın bu yapılandırıcı  maskesine gitti gidiyordan denk geldim  görseline oldukça hoşuma gidince hadi bakalım nolucak diyerek aldım 150 ml lik bu ürünün vaat ettiklerine gelirsek ;
*Saçlara keratin desteği sağlayarak koruyup her saç telini yapılandırır.
*Onararak besler ve canlandırır
*Pürüzsüzlük,ışıltı,doğal ve ipeksi görünüm sağlamayı hedefler
*Nemi saçınıza sabitleyerek tüm hasarlara karşı saçınızı korur.
*Uzun süren nemlendirme ve ferahlama etkisi yaratır.
*Elektriklenmeyi ve kabarmayı kontrol altına alır.

İçeriğine bakarsak; Argan, jojoba ve badem yağı özleri bulunuyormuş.
Uygulama önerisi içinse göğün bakım için 10-15 dk bekletip durulamayı normal bakım için 3-5 dk bekletip durulamayı  vede  haftada en fazla 2 kez  kullanmayı öneriyor. İnternet üzerinde aynı ürünün Fiyatı 60 ile 90 TL  arasında değişiyor ama haftada 1 olunca epey süre gideceğinden ve etkisinden memnun olduğumdan verilebileceğini düşünüyorum sonuçta çok işleme maruz kalan saçlarımızı ne kadar beslersek o kadar dayanırlar galiba.

Benim kuru ve kalın telli Saçımdaki etkilerine gelirsek; bu birbirinden bağımsız iki ürünün haftada1 kez bakım için birlikte etkisi oldukça güzel oldu şampuanı kullanıp duruladıktan sonra maskeyi eşit olarak sürüp 5-10 dk arası bekletip duruluyorum  yumuşaklık ve parlaklık ilk kullanımda bile kendisini belli ediyor sadece bana öyle geliyor diye düşünsemde dışarı çıktığımda ilk tepki saçını yenimi boyattın ne kadar parlak ve canlı olmuş oluyor üründen olduğunu söyleyince şaşırılıyor tabi buda insanı sevindiriyor.. Bu nedenle benim gibi parlaklık ve yatışmış çok uğraştırmayan  saçlar isteyenler denemeyi düşünebilir..

Yeni ürünlerde görüşmek üzere..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Zuri