23 Kasım 2015 Pazartesi

Ten Rengi Far Mı ? Ozaman Creme brule...

İnsan sadece tekli bir far icin yazı yazar mı....yazarmış... Wet n wild a ait color icin serisinden ten rengi harika bir far Brule.. Mat çok pigmentli rengini direk göz kapağınıza taşıyabileceğiniz bir ürün.

Ürünle tanışmam çok önce oldu göz kapağımdaki rengi eşitleyecek ten rengi ürünleri çok seviyorum ama bunu kapatıcıyla yapmaktan hoşlanmıyorum tesadüfen bir gratis alışverişimde aldığım bu far, bittikçe alacağım tek farım  oldu sanırım.

Gün boyu rengini koruyor üzerine süreceğiniz diğer farları karıştırmak için harika bir zemin oluşturuyor aynı zamanda  far var mı yok mu izlenimi yaratıyor en sevdiğim makyaj türlerinden biri 'makyajsız makyaj' görünümü için oldukça ideal bence..

Ben ürünü uygulayıp üzerine bir eyelinerla yarattığı temiz ve asil görüntüsünü çok beğeniyorum gündüz gece kullanıma uygun olduğunu düşünüyorum ürünün minicik bir ambalajı var ve ambalaj kalitesi iyi değil; fakat ürünün kalitesi bunu görmezden gelmemi sağlıyor.1.7 gr ilk bir ürün ,küçük değil ama her gün kullanmaktan en çabuk biten farım kendisi , açıldıktan sonra ömrü 2 yıl.
 Ben uygulamayı genelde ecotoolsun mini göz fırça setinden çıkan Tombik yassı fırçayla uyguluyorum büyük bir fırça olması sebebiyle çok kısa sürüyor.
 Ürünü Zaman Zaman göz altı sabitlemede de kullanıyorum çok doğru bisey olduğunu düşünmüyorum ama acil durumlarda pudraya elim gitmediğinden işimi kolaylaştırıyor.
 Sanırım bir tekli farla ilgili daha da fazla bir şey söylenemez indirimsiz 6.5 TL indirimlerde yarı yarıya düşebiliyor uygun fiyatlı mükemmel bir ürün bence.. 

Denemeye değer bulduğum bu ürünün diğer renklerini kullanan var mı???

9 yorum:

  1. çok fazla far kullanamıyorum ben ama bunun rengi çok sade ve temız duruyor merak ettım şimdi:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum icin tesekkur ederim. O kadar guzel bi renkki bulursan tavsiye ederim indirimlerde yakalamak soz konusu bile degil kendisini. Deneyince far kullananlardan olacagini dusunuyorum:)

      Sil
  2. Rengi gerçekten çok kullanışlı ama ben herşeyden önce ismine bayılıyorum bu farın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fardan cok tatliyi çağrıştırıyor :)

      Sil
  3. Bayadir arasam da bulamadigim bir far :( cok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Indirimlerde hic bulamadim maalesef. Indirimsiz fiyati da 6.5 tl.Cok far kullanmamama ragmen hergun kullandigim tek farim bu umarim bir gun denk gelirsin:)

      Sil
  4. bu urunu bende sene basında almışım cok guzel gercekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic bir indirimde kendisini goremesemde vazgecmicegim tek farım.. ayrica bütün yorumlarin icin cok tesekkur ederim :)

      Sil

Tasarım: Zuri