2 Kasım 2015 Pazartesi

İLK ÜRÜN İLK YORUM HIMALAYA HERBALS YÜZ YIKAMA SIVISI

Uzun bir süre düşündükten bol bol blog okuduktan ve bu bloglar sayesinde birçok ürünle ilgili doğru bilgiler edindikten sonra bende aynı şekilde araştırıp bir şeyler almak isteyenlere alıp denediğim ürünlerle ilgili fikir vermeye az da olsa yardımcı olabilmeye karar verdim.
Umarım herkes icin faydalı yazılar oluşturup kısa sürede acemiliğimden kurtulabilirim. Ozaman ilk ürün incelemesiyle baslayalim.... 

HIMALAYA HERBALS Yüz Yıkama Sıvısı

Ürünle bir gratis alışverişim sırasında tesadüfen tanıştım belli bir tutarın üzerine çıkınca 5 TL ye düşen fiyatını ( sanırım normal fiyatı 15 TL civarında) ve %100 bitkisel olduğunu görünce denemekten zarar gelmez diyerek attım sepete ve kullanmaya başladım bir cok yüz temizleme sıvısı kullanıp çoğunu cildimde bir değişiklik fark etmediğimden anlamsız bulurken bu ürün benim icin şaşırtıcı şekilde başarı gösterdi.


İceriğinde neem özü ve zerdeçal bulunuyor siyah nokta oluşumunu engellemeyi yumuşak,taze ve problemsiz bir cildi vaad ediyor..ve bence vaad ettiklerini yerinede getiriyor .Yeşil jel kivaminda olan bu ürün aynı zamanda  sabun  da içermiyor.
Benim uygulamama gelince bir fındık tanesi büyüklüğünde ürünü elimde köpürtüp gözlerime gelmeyecek şekilde nemli cilde masaj yaparak uyguluyorum ve sonra duruluyorum. Ürünü ilk kez denemek icin kullandigimda cildim problemliydi ve ilk anda sadece cildimde bir ferahlama hissettim ve bir kaç uygulamada cildimdeki problemlerin yok olmaya basladigini gözlemledim ürünle ilgili olup olmadigini anlamak icin  kullanımına bir süre  ara verip ayni problemler olduğunda tekrar kullandim ve sonuç yine ilki gibi başarılı oldu  ve böylece benim için  bundan sonra düzenli kullanabileceğim yüz yikama sıvısı olma özelliğini kazandı.
Uygun fiyata böyle bir ürün arayişinda olanlar bir şans verebilir tabiki herkesin cildi ayni özelliklere sahip değil ve ürünlere olan tepkileri de farkli tabi  benim kuru ve de bir süredir problemli cildimde yarattigi etkiyi anlatarak bir nebze yardımcı olabildiysem ne mutlu... bir sonraki üründe görüşmek üzere Bakımlı kalın...

4 yorum:

  1. Oncelikle topluma faydali olmak icin gösterdiginiz bu iyi niyetiniz icin size cok tesekkur ediyorum. Artik blogunuz sayesinde cok daha guzel bir yüze sahip olacagiz. Calismalarinizda basarilar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim acemiligimi atlatıp devamını getirmeye çalışacağım bakalım.

      Sil
  2. güzel bir ürün canım bu markanın ürünlerini seviyorum seni gogle + dan ve gfc den takibe aldım her ikisinden de 36, takipçin oldum.Seni de benim bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim blog daha emekleme asamasinda:)) geliyorum bloga..

      Sil

Tasarım: Zuri