25 Şubat 2016 Perşembe

Ağız Bakımında Listerine

Bugün hakkında olumlu ve olumsuz çok yorum bulunan LISTERINE TOTAL CARE hakkındaki fikirlerimi paylaşmak istedim.


Daha önce farklı renklerini kullandığım ve memnun kaldığım  bu ürünün 6 etkili olan bu mor rengi çıktığında, bu ürunlerde nane etkisini çok sevdiğimden vede etki sayısı diğerlerinden fazla olduğundan denemek için aldım ve daha yeni bitirebildim ,sanırım yorumlamak için yeterli süreyi doldurdu.

Önce üründen biraz bahsedeyim; bendeki boyutu 500 mllik olandı, açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var bu  süre bitene kadar ürünü çoktan bitirirsiniz.

Vaatlerine bakarsak; 

- günde 2 kez kullanıldığında komple ağız sağlığı için koruma sağlayıp temizliyor.
- fırçalama ile ulaşılamayan yerlere ulaşır.
- diş Etlerinin sağlıklı kalmasını sağlar.
- dişleri çürümeye karşı güçlendirir.
- dişlerin doğal beyazlığını korumak için diş taşı oluşumunu önler.
- plak oluşumunu azaltır ve önler.
- 24 saate kadar ferah nefes koruması sağlar.

Şimdi benim için bu ürünün en büyük artısı ne oldu dersek; hani zaman zaman diş etlerimizde yeni diş çıkıyormuş gibi yanma hissi olur günlerce sürer ama fırçalama hiç bir işe yaramaz ya işte o anlarda dişimi fırçaladıktan sonra bu ürünle çalkalıyorum ve bir süre sonra bütün o yanmadan eser bile kalmıyor. Bu etkiyi defalarca gözlemledim. Ve bu özelliği benim bu ürünü bittikçe almamdaki tek neden diyebilirim.

Tabiki ferah nefes konusundada oldukça iyi 2-3 saat kadar  etkisi devam ediyor diyebilirim.

Yalnız ürün gerçekten çok kuvvetli nane yada mentol içeriyor  ve ağızda ciddi  yanma hissine neden olabiliyor bu nedenle hassas diş etine sahip olanlar yada kuvvetli nane aromalarından hoşlanmayalar tam boyunu almadan önce mini boyunu denemeliler bence. Bu kuvvetli aroma beni rahatsız etmiyor fakat yinede hergün değil 2 güne 1 fırçalama sonrası kullanıyorum diyebilirim. Benim için  artısı eksisinden çok olduğundan  bu ürünü almaya devam ediceğimi rahatlıkla söyleyebilirim.

Diğer Listerine ürünleri ve başka markalara da kıyasla bu ürün benim kurtarıcı ağız bakım ürünüm oldu indirimsiz 20 TL civarında bir fiyatı var ,indirimlerle çok daha uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz.

Aranızda Listerine ürünü kullanan varsa en beğendiğiniz hangisi yorumlarsanız sevinirim..

Tekrar görüşmek üzere...





4 yorum:

  1. agzımı yakan ürünleri sevmiyorum beki başka çeşitini denerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gercekten epey yakiyor ama cok etkili zero olanı sanirim hic yakmiyor deneyebilirsin:)

      Sil
  2. merhaba, hiç kullanmadım ama denemek istiyorum :)

    takipteyim, ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger acı tattan hoslanmiosan daha hafif versiyonlarini oneririm bu oldukca kuvvetli cunku. Bloguna gelmeye calisiyorum fakat hata veriyo blog adresini yoruma birakirmisin o sekilde acar belki

      Sil

Tasarım: Zuri