26 Şubat 2016 Cuma

MAYBELLINE AL-ÇIK PALET

Bu paleti herkes edindi hatta bitirdi bile fakat ben daha yeni aldım elim gitmiyordu bir türlü. Markafoniden yaptığım bir alışverişimde ek olarak bunuda attım sepete üstelik 14.9 TL gibi bi fiyatı vardı ,ürünün birleşme yeri kırık geldi ama fiyatı çok uygun olduğu için iadeyle Falan uğraşmadım fakat Markafoniyede bu durumu yakıştıramadım her neyse palete bakalım birlikte;

MAYBELLINE UP IN SMOKE

Bu palet dumanlı bir göz makyajı yapmak için tasarlanmış,siyah sert plastikten bir kutusu var açtığınızda önce Kocaman bir ayna çıkıyor karşınıza, ilk katta 3 tane gri tonu far ,1 adet ten rengi far ,1 adet allık,bir adet hafif renkli dudak parlatıcı bulunuyor,iki kenara çektiğinizde alt kattan ise aydınlatıcı ürün ve mini sünger çıkıyor.
Şimdi tek tek bahsetmeye gelecek olursak palet ilk bakışta gerçekten çok güzel düşünülmüş ten makyajınızı yapıp dışarı çıktığınızda geri kalan herşeyi bu palet halledermiş gibi görünüyor.
Ürünün kutusunda birde göz makyaj örneği var;
 1.adım olarak simsiyah rengi olan kalemi alt ve üst kirpik diplerinize eyeliner şeklinde sürüyorsunuz ki bence bu aşama en son olmalı eyelinerım ilk aşama olması çok ilginç.
2. Adımda ; 2 numaralı mat farı kirpik diplerinden başlayarak göz kapağınızın üzerine ve dışına doğru uygulamanızı yazıyor.
3. Adımda;göz kapağınız ile Kaşınızın arasındaki bölgeye 3 numaralı girdi farı yukarı ve dışarı doğru dağıtarak uygulamanızı ve yine alt kirpik diplerinizede bu farı uygulamanızı söylüyor
4. Adımda; 4 numaralı beyazımsı farı kaş altınıza ve göz Pınarınıza uyguluyorsunuz.
5. Adımda ise 5 numaralı simli farı göz kapağınızın tam orta noktasına koyuyorsunuz..
6. Ve son adımda; 6 numaralı aydınlatıcıya gözünüzün dış kısmına C şeklinde uygulayın diyor.(bence bununda bir anlamı yok simli bir ürün bence yine göz Pınarı için yada elmacık kemikleri için belki daha uygum)

Ürünün tavsiyesi bu şekilde bir gece makyajı için eyeliner kısmını ve aydınlatıcı kısmını saymazsak uygun bir öneri..
Pigment olarak zayıf farlardan oluşuyor fakat makyaja yeni başlayan ve dumanlı makyajdan hoşlananlar için bu avantajlı bir durum çünkü kademeli olarak far yoğunluğunu artırabiliyorsunuz bir anda dönülmez bir renk yoğunluğu yaratmıyor. Ayrıca simli olan farı far olarak kullanmam diyen benim gibi düşünenler vardır mutlaka ben o farı ıslatarak ya da hafif göz bazıyla karıştırarak incecik bir eyeliner olarak kullanıcam.
Allığı çok hafif  var yok arası bir pembe ilk katta, zaten dumanlı makyaj için daha yoğun bir renk beklenemezdi.
Parlatıcı kutusunda nude bir pembe görünsede göründüğü rengi vermiyor. Ama göz kalemi gerçekten çok güzel simsiyah tombul bir kalem ve setteki en beğendiğim ürün..

Şimdi gelelim alınmalı mı alınmamalı mı?? Bir çok yorum okudum ürünle ilgili videolarda izledim çok çok başarılı bir ürünmü?  hayır harika bir ürün değil  ama bence başarılı bir ürün, çünkü  birincisi 15 TL ye bu kadar ürünü almak mümkün değil,ikincisi dumanlı bir göz makyajı için içinde herşeyi barındırıyor,üçüncüsü ise  kutulu olması çantanıza alıp taşıyabilmenizde ürünü kullanışlı hale getiriyor.
 Ben aldığıma pişman olmadım ya siz???

5 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL BİR PALETE BENZİYOR FİYATI DA ÇOK UYGUNMUŞ BULURSAM ALIRIM :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Beklentiyi cok yuksek tutmazsan is goruyo acikcasi,ben Markafoniden aldim ufak bi kirikla geldi ama cok onemsemedim:)

      Sil
  2. Ben de bu seti severek kullaniyorum. Icinde bazi seyler basarili olmasa da bence de alinmasi gereken bir urun :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu fiyata bukadar urun alabilmek mumkun degil:)

      Sil
  3. Aynen bu fiyata bukadar ürün almak mumkun degil :)

    YanıtlayınSil

Tasarım: Zuri